Rozmodleni

51. Data: 2010-07-09 10:17:56

Temat: Re: Rozmodleni
Od: "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
news:1c371815-f8cb-422a-bacd-9fddb072b48e@s9g2000yqd
.googlegroups.com...

>To typowe dla buraka jak czegoś nie rozumie to uważa za głupie, bo do
>jego próżnej dupy niedociera to, że to on jest baranem...wtenczas
>bierzemy takiego szpikulca najlepiej o szydłowania i jeb w dupsko..
>usłyszymy wycie wypuszonego powietrza co go uniosło z braku krytycyzmu
>do siebie...głupota najczęściej tej samokontroli krytycznej nie
>posiada. On myśli że jest najmądrzejszy więc jeśli nie kuma to musi to
>coś napewno być głupie...a później się dziwią dlaczego glob ma takie
>obrzydzenie do buractwab sami widzicie to wcale dziwnym nie jest...

Oczywiście, że to nie jest dziwnym. To typowe dla buraka itd, jak to
nie bez racji napisałeś.

52. Data: 2010-07-09 10:23:28

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
grup dyskusyjnych:i16qtc$4um$...@i...gazeta.pl...

> Użytkownik "Chiron" <c...@o...eu> napisał w wiadomości

ektualna_w_stopniu_znacznym

> http://www.sjp.pl/idiota

> Naprawdę? No to dokonałem rzeczy niemożliwej.

> Oczywiście. To, że nazywam go idiotą nie świadczy o nim.
> O nim świadczą tylko jego posty.

Zwracam Ci jednak uwagę, że nawet w sensie potocznym glob z całą pewnością
idiotą nie jest. Można wiele tu napisać o jego działalności tutaj, jednak
nie to, że to pisanina idioty. No ale dobrze, Ty uważasz inaczej- i
oczywiście możemy przy tym pozostać, czemu nie.
Jednak_jak_to_świadczy_o_Tobie, że dyskutujesz z idiotą?

> Przedstawiam to masz pretensje.
A gdzie tam- śmiało, przedstawiaj.

> Czytałbyś ze zrozumieniem. To nie ja muszę się bronić przed nim.

> Nie wynika. Natomiast fakt, że ktoś jest idiotą, dobrze wyjaśnia
> wszelkie błędy, jakie popełnia.

Nie. I w żadnym razie nie oznacza to, że dana konkretna wypowiedź takiej
osoby jest błędna. Poza tym- według Twojej definicji Forrest Gump był
idiotą. Postać to nie do końca fikcyjna- a jego decyzje, mimo kalectwa
umysłowego (zespół Downa) były bardzo trafne. Ba! Znam wielu ludzi- o
wysokiej inteligencji, których decyzje (wybory życiowe) są kompletnie
chybione- podobnie jak ich sądy o innych.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

53. Data: 2010-07-09 10:49:16

Od: kszeslaf hoopqa <p...@c...prl> szukaj wiadomości tego autora

Fri, 09 Jul 2010 10:21:54 +0200, tako rzecze Robakks:

> Zauważ, że wykrywacz kłamstw działa dokładnie tylko wówczas, gdy osoba
> odpowiadająca na pytanie zna prawdziwą odpowiedź, którą świadomie
> przeinacza. Jest to oczywisty desygnat definicji:
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
> nie kłamie ktoś, kto nie zna prawdy, bowiem kłamstwo to
> przeinaczenie prawdy.
> ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Jak widać kłamanie
> wywołuje stress wykrywalny fizykalnie, a hartowanie zahartowanego to byt
> ponad potrzebę. :-)

:)

> Nie będę się kłócił, bo nie ma o co. :-)

> Chciałem Ci tylko zasygnalizować, że są miliony ludzi piszących w
> Internecie pod prawdziwymi personaliami i anonimowe jednostki szarpiące
> się w Usenecie za jaja pod przykrywką stale zmienianych nicków. :-)

mało kto podpisuje się personaliami np. w komentarzach pod artykułami,
a nawet jeśli takowych niby używam, to nie ma sposobu sprawdzenie czy są
prawdziwe, inaczej jest tylko w serwisach w rodzaju nk, które stosując
manipulację osiągnęły taki efekt, ale to być może tylko do czasu.
nie stosując stałego nicka jest większa szansa, że ewentualni polemiści
skoncentrują się na samej treści przekazu

> hehe
> W szczególe (analiza) masz rację ale w OGÓLE (synteza) manipulacja
> personalna jest elementem nauki kontaktowej, wszak to psycholog,
> spowiednik, wróżbita, poeta, autorytet itd. - swoimi słowami nanipuluje
> pacjentem.

w sensie edukacji, tymczasem w angielskim termin science dotyczy
tylko nauk w sensie ścisłym, czyli tych już zdyscyplinowanych
metodycznie

nie, ale skłonności nie wykluczam

54. Data: 2010-07-09 11:04:41

Od: "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jednak_jak_to_świadczy_o_Tobie, że dyskutujesz z idiotą?

Źle. Ale ja właśnie jestem zły, więc owe świadectwo jest
zgodne z rzeczywistością.

> A gdzie tam- śmiało, przedstawiaj.

A więc - celem gry jest zwycięstwo prawdy. Wygrywa się,
kiedy wszyscy przeciwnicy zostaną przekonani, umrą albo się
zamkną (może to trwać, i czasem trwa, setki lat, ale gra jest
dla wielu osób). Poza tym, wszystko, co nie jest zakazane
prawem, jest dozwolone. Rzeczy zakazane prawem, a w
szczególności przemoc fizyczną, osobiście uważam za grę nie
fair, ale nie wszyscy gracze zgadzają się ze mną w tej materii.
Np. kolega Glob, jak twierdzi, kiedy skończą mu się argumenty
to wali po mordzie. Sądzę, że bluffuje (bluffowanie OK), ale na
sprawdzenie jestem gotowy.

Czy z grubsza jasne?

> Nie. I w żadnym razie nie oznacza to, że dana konkretna wypowiedź takiej
> osoby jest błędna.

Już się zgodziłem, nie masz co powtarzać.

>Poza tym- według Twojej definicji Forrest Gump był idiotą. Postać to nie do
>końca fikcyjna- a jego decyzje, mimo kalectwa umysłowego (zespół Downa)
>były bardzo trafne.

Miał fart?

> Ba! Znam wielu ludzi- o wysokiej inteligencji, których decyzje (wybory
> życiowe) są kompletnie chybione- podobnie jak ich sądy o innych.

A po czym poznajesz, że są chybione?

55. Data: 2010-07-09 11:09:44

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości grup
> [...]

> coś napewno być głupie...a później się dziwią dlaczego glob ma takie
> obrzydzenie do buractwab sami widzicie to wcale dziwnym nie jest...

zgadzam się z Tobą w tej części, że (moim zdaniem) Woźniak uważa się za
najmądrzejszego- przynajmniej tak go odbieram. Ale po co się denerwować?
Przecież to śmieszne.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

56. Data: 2010-07-09 11:28:30

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron napisał(a):
> [...]
>

> zgadzam się z Tobą w tej części, że (moim zdaniem) Woźniak uważa się za
> najmądrzejszego- przynajmniej tak go odbieram. Ale po co się denerwować?

Bo zabija swoją nienawiścią przyjemność rozmowy i człowiek musi się
szarpać, bo podstaw nie rozumie i nawet nie ma ochoty porozmawiać
tylko syczy, a ja nie mam cierpliwości, więc to mnie irytuje. Zabrał
mi czas w sposób szkodliwy dla mnie.

57. Data: 2010-07-09 11:34:21

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Woźniak napisał(a):
> [...]
> zamkn? (mo?e to trwa?, i czasem trwa, setki lat, ale gra jest
> dla wielu os?b). Poza tym, wszystko, co nie jest zakazane
> prawem, jest dozwolone. Rzeczy zakazane prawem, a w
> szczeg?lno?ci przemoc fizyczn?, osobi?cie uwa?am za gr? nie
> fair, ale nie wszyscy gracze zgadzaj? si? ze mn? w tej materii.
> Np. kolega Glob, jak twierdzi, kiedy sko?cz? mu si? argumenty
> to wali po mordzie. S?dz?, ?e bluffuje (bluffowanie OK), ale na
> sprawdzenie jestem gotowy.
>
> Czy z grubsza jasne?

> Ju? si? zgodzi?em, nie masz co powtarza?.

Bo jesteś burakiem, czyli argumenty do ciebie nie dotrą, więc do
takich odpadów używa się siły, bo im więcej argumentów to i tak sobie
z nich nic nie robisz. Miałem doczynienia z takimi jak ty i
zauważyłem, że argumenty nie zadziałają nawet jak są, ale łopatą w łeb
szybko zadziałało. Tacy jak ty niszczą wszystko co im się wydaje
kulturą gdyż jest skojarzone ze słabością.

58. Data: 2010-07-09 12:06:59

Od: "Maciej Woźniak" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> [...]
>szybko zadziałało. Tacy jak ty niszczą wszystko co im się wydaje
>kulturą gdyż jest skojarzone ze słabością.

No i masz, Chiron, nie idiota? Nawet z gramatyką wypowiedzi sobie nie
radzi, a co tu gadać o treści.

59. Data: 2010-07-09 12:23:38

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kszeslaf hoopqa" <p...@c...prl> napisał w wiadomości
> [...]

> nie stosując stałego nicka jest większa szansa, że ewentualni polemiści
> skoncentrują się na samej treści przekazu

Ludzie podpisujący swoje teksty kontrolują to co piszą (autocenzura)
by nie musieć się wstydzić przed znajomymi i rodziną. Wpływa to
zdecydowanie na jakość wypowiedzi i powstrzymuje psychopatyczne
zapędy oszołomów, bo jak wiadomo psychopaci boją się jawności,
stąd ustawa o ochronie danych osobowych oraz "mininetykieta"
tłumaczona z j.angielskiego przez "antysemitów" tak sprytnie, że
słowa "usuń zbędne sygnaturki" zastąpiono "bezwzględnie wycinaj
nazwiska autorów". :-)

> [...]

> w sensie edukacji, tymczasem w angielskim termin science dotyczy
> tylko nauk w sensie ścisłym, czyli tych już zdyscyplinowanych

Nie jesteśmy na szczęście (jeszcze) kolonią piszących po angielsku
"antysemitów", więc nie musimy my Polacy przyjmować obcych
wzorców hamujących rozwój.
Najpierw są odkrycia i ich praktyczne zastosowania, a potem
można do tego dorobić ideologię i metodologię, która i tak nic
nie zmieni. :-)

> nie, ale skłonności nie wykluczam

hahaha
Przecież każdy tekst, grafika czy muzyka są manipulacją na psychice.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙?^:;~>¤<×÷-.,˛¸

60. Data: 2010-07-09 12:34:50

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Woźniak napisał(a):
> U?ytkownik "glob" <r...@g...com> napisa? w wiadomo?ci
a.googlegroups.com...

> No i masz, Chiron, nie idiota? Nawet z gramatyk? wypowiedzi sobie nie
> radzi, a co tu gada? o tre?ci.

Uczę społeczeństwo jak z takimi jak ty postępować po rozpoznaniu
zachowań.

chcecie nie mieć grzechu?
NA UPAL...
Japonki na nogach