Rozrywkowo...

241. Data: 2017-06-24 10:30:38

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 19:49, pinokio pisze:

> Tak i pomordowali wielu, choć nie tak jak komuniści

I próbuje zaklinać rzeczywistość ktoś kto nawet nie zna definicji
Komunizmu. Można wiedzieć czy tą demonstrowaną głupotę to ci ktoś
zaszczepił czy masz to od urodzenia?

242. Data: 2017-06-24 10:31:00

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 19:51, pinokio pisze:

> JA urodziłem się za komuny a nie zostałem komunistą, więc w kraju
> muzułmańskim miałbym niesmak do islamu, choć nie wiem czy zdobył bym
> się na otwarty sprzeciw.

A widziałeś jakiegoś komucha? Myślisz że Komunizm to legitymacja
partyjna w kieszeni?

243. Data: 2017-06-24 10:32:32

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 20:49, Pszemol pisze:

> Chyba sam siebie lekko oszukujesz...
>
> W moim odczuciu jednak odrzucasz wierzenia Greków czy Skandynawów.
> Nie kwestionujesz ich czyli nie próbujesz ich zwalczać, ale to nie znaczy
> że je przyjmujesz więc odrzucasz.

Nie mam prawa. Gdybym miał dowody na to że wyznawcy Bogów greckich czy
skandynawskich się mylą/lili w swojej wierze wtedy i tylko wtedy mógłbym
im zadać kłam.

> Czy ta Twoja wiara ma jakieś konsekwencje w praktyce? Nie wiem... czy
> modlisz się? Chodzisz do jakiegoś kościoła? Skladasz ofiary? :-)

Nic, nie jest to żadna religia, która na dodatek wymagałaby obrządków.

> Niestety nie widzą, że są radykałami takimi jak ich bracia w wierze którzy
> również tak jak oni pragną aby wszyscy jednomylnie wyznawali ich religię i
> aby prawo świeckie podlegało podrzędnie prawu religijnemu.

Powiedziałbym więcej - w taki czy inny sposób próbują prześladować
innowierców czy bezwyznaniowców. Fanatyzm religijny jest tak samo zły
jak każdy inny fanatyzm.

244. Data: 2017-06-24 10:33:41

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 20:21, Chiron pisze:

> Może i Twój rozum Ci nie pozwala. Mój- jak najbardziej.

I ten rozum pozwala Ci odrzucać inne wierzenia, także odrzuca wszelką
racjonalność?

> Nie rozumiesz. Zawsze mamy wybór. I nie istnieje zdarzenie, które nie
> miało przyczyny. Nie ma więc przypadków. A i tak panem historii jest
> Pan Bóg.
>
> --
> Chiron

A jednak powyżej coś wspominałeś o skazaniu na bycie Katolikiem.

245. Data: 2017-06-24 10:36:54

Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> Przecie to nie moja teoria abym Ci dawał przykłady. Jeżeli chcesz danych
> autorstwa historyków to sobie poszukaj. Zresztą "wojny religijne" to jak i
> w przypadku innych wojen termin umowny. Tak naprawdę to zawsze walczono o
> władzę albo jakieś dobra materialne należące do innych - nigdy o dobra
> duchowe.

To raczej krzywdzący termin. Przede wszystkim- dezinformujący. Owszem,
zdarzały się takie, ale przecież były one rzadkością. I z pewnością nie
religia była głównym motorem takiej wojny. No ale piszemy na temat, że
religia dzieli ludzi. A przecież raczej tak nie jest. Bez religii nie da się
żyć. Na danym terenie może obowiązywać tylko jedna etyka- inaczej nie byłoby
możliwe sprawowanie władzy. Jak wyobrażasz sobie sądownictwo? No wiem,
Niemcy już próbują. Jak będa sądzić muslima, to sędzia wyjmie prawo
szariatu- przeczyta- i według niego będzie go sądzić. Tyle, że to powoduje
pewne perturbacje na ulicy. No bo na przykład taki głupi, biały szwab za
cholerę nie chce pojąć, dlaczego musi płacić muslimowi dżizję- na co tamten,
zgodnie z szariatem- podrzyna mu gardło.

--
Chiron

246. Data: 2017-06-24 10:37:49

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Nie równajmy zamysłów Boga z kodeksami ustalanymi przez małych chciwych i
> pazernych ludków.

Kodeks karny bierze się z etyki, a ta- z religii, która jest na danym
terytorium.

--
Chiron

247. Data: 2017-06-24 10:37:57

Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości

> Nie Ty jeden nie odróżniasz Kościoła ze swoją urzędowością i- póki co-
> nawet państwowością, od Kościoła- Mistycznego Ciała Chrystusa. A Kościół
> ma za zadanie dbanie o interesy doczesne Mistycznego Ciała Chrystusa.
>
> Chiron

Jak zwał, tak zwał.
Niech sobie dbają o to ciało, ale nie powinni wymuszać (poprzez Parlament)
to również
na pozostałych. Jest to niemoralne, wykorzystują uzależnienie
od narkotyku.

248. Data: 2017-06-24 10:39:43

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Toż to jakiś fatalizm a nie prawdziwa Wiara, no bo skoro wszystko jest
> już zapisane...

Jak to się wg Ciebie kłóci z "prawdziwą Wiarą"?

249. Data: 2017-06-24 10:40:49

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> I ten rozum pozwala Ci odrzucać inne wierzenia, także odrzuca wszelką
> racjonalność?

Wierząc w Boga nie mogę przecież jednocześnie wierzyć w np Allaha.

> A jednak powyżej coś wspominałeś o skazaniu na bycie Katolikiem.

No ale- jak widać- niczego nie zrozumiałes (jesli piszesz o tym, co od lat
piszę do Jakuba K.)

--
Chiron

250. Data: 2017-06-24 10:43:18

Temat: Re: Rozrywkowo... wymyślił boga.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> No właśnie. Taki ten Twój problem. Wiara w WYMYŚLONEGO Boga. Ja wierzę w
> Boga ŻYWEGO. Mojego Boga nikt nie wymyślał.
>
> Chiron

To zależy od człowieka.
Jeden sam wymyślił boga dla siebie, drugiemu inni
opowiedzieli o bogu i on przyjął tego boga jako swojego.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia