Rozrywkowo...

361. Data: 2017-06-27 11:53:02

Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości
news:oirdji$l96$2@news.mixmin.net...
> Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> Stosunek jest bez antykoncepcji bo ksiądz zabrania uzywania,
> a później jest dziecko i problem. Niektóre matki zabijają
> bo nie radzą sobie z tym problemem.
> Jezeli uważasz że zabijają tylko te co nie chodzą do kościoła
> to się mylisz.
>
> Twoja ekwilibrystyka o prezerwatywach ma na celu tylko
> wytłumaczenie kościoła.
> Fakt jest faktem, że rodzą się niechciane dzieci
> i część tych dzieci umiera. Winny jest kościół.

Przepraszam, ale tu nie ma żadnej logiki w tym, co napisałeś. Odnosze
wrażenie, że cokolwiek bym Ci nei napisał- odpowiedź Twoja byłaby taka sama.
Uciekasz za swoją mantrę: "winien jest Kościół" bo- jak podejrzewam- jesteś
zaślepiony ideolo, i jednocześnie brak Ci wiedzy. Spróbuję po raz ostatni:
> Stosunek jest bez antykoncepcji bo ksiądz zabrania uzywania,
> a później jest dziecko i problem.
Czy możesz się odnieść do tego, co ja napisałem?! Chcesz linki do tego, że w
Afryce Północnej ludzie nie używają prezerwatyw nie dlatego, że jakiś ksiądz
im zabrania lub każe, tylko z zupełnie innych, niezależnych od tego powodów.
Poza tym- nie ma problemu żeby sprawdzić, że w Afryce katolicy to naprawdę
mniejszość- jeśli Twoje twierdzenie byłoby prawdziwe, to tylko ich by
dotyczył ten problem, a tak przecież nie jest. Jeśli uważasz, że się mylę-
to wykaż to, a nie sięgaj do "argumentów": "no bo tak".
Jeśli nadal nie będziesz używał logiki tylko ideologicznej erystyki- to
nasza dyskusja nie ma przecież żadnego sensu. Przynajmniej dla mnie.

--
Chiron

362. Data: 2017-06-27 12:49:25

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-26 o 16:26, Pszemol pisze:

> Dziecko na sali porodowej kradnie???
>
> Wybacz, ale chyba masz jakis problem z głową...
>
> Kradzież to jest przywłaszczenie czyjejś własności bez zgody właściciela.
>
> Dziecko na porodówce otrzymuje te zasoby za zgodą ich właściciela.

Jak grochem o ścianę. Już sam nie wiem jak tłumaczyć aby oczywistości do
Ciebie dotarły.

jeszcze raz:

1/ Pośrednio, dziecko na porodówce, zgodnie z wolą Stwórcy, rodzi się
gołe i bez żadnych zasobów.

2/ Kto tu ma problemy ze zdolnością kojarzenia faktów?

3/ Kradzież to przywłaszczanie/zawłaszczanie czegoś co do nas nie
należy. Co należy do Przemola i ma to certyfikat Stwórcy, może ten las
pod Ojcowem?

4/ Tak?, skąd, z czego taki wniosek że rzeczywisty Właściciel/Stwórca
przeznacza ten piękny kawałek ziemi pod lasem nie dla Antosia C a Janka
K? Czy aby Janek K nie wszedł w jego posiadanie w ordynarny sposób
okradając owego Antosia i innych?

363. Data: 2017-06-27 12:52:54

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli jaka?

Tu akurat jest pole dla Ciebie, najwyższy czas abyś pokazał że głowę
masz nie tylko do noszenia czapki. Jest wysoce niesprawiedliwie i jakie
widzisz tego usprawnienie? Ja co najwyżej postaram się wprowadzić
korekty do Twojego projektu.

> Komunizm, ktory pozbawia ludzi wypracowanej przez nich od pokoleń własności
> prywatnej i nacjonalizujący ją jest rownież moim zdaniem niesprawiedliwy.

Kto mówi o odbieraniu ciężko wypracowanej własności? Komunizm to tylko
Równość Wolność Braterstwo. Jeden jedyny wyraźny przykaz - koniec z
pasożytnictwem i życiem z pracy innych. Zdrowy człowiek zobowiązany jest
żyć z pracy własnych rąk. Jak widać spory odsetek populacji ludzkiej
jest temu stanowczo przeciwny. "Raczej śmierć niż żyć z pracy własnych
rąk"...

> Myślałem o sprawie w sądzie właśnie.
>
> Tylko wpierw wynajmij prawnika aby przebadał sprawę czy ten właściciel
> działki rzeczywiście łamie prawo czy tylko tak Ci się wydaje....

Ewidentnie łamie, jednak nie wiedzieć czemu akurat egzekwowaniem prawa
wodnego w tym szczególnym aspekcie jest mocno utrudnione. Nie może się
tym zająć policja, czy urzędnik gminy odpowiedzialny za zagospodarowanie
przestrzenne, a specjalnie powoływane do tego komisje. Mało tego -
praktykowane jest również takie coś jak wykup zawłaszczonego terenu z
karną dopłatą, i wiecznie nienażarty ryj w całkowitym spokoju może mi
zakazać wstępu na teren na który mam(miałem do niedawna) prawo wstępu.
Tak tu się dzieje w tej naszej umiłowanej "demokracji" o którą to niby
wszyscy walczyli, ale gdy co do czego to padają deklaracje - "ja nie
otake Polskie walczyłem". Oni najwyraźniej "walczyli" o kapitalizm bez
kapitalistów.

364. Data: 2017-06-27 12:54:32

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-26 o 14:04, Chiron pisze:

> Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> Takie systemy sprawdzają się wyłącznie w małych grupkach,
> mikrospołecznościach. Co dla kilkumilionowego państwa?
>
> --
> Chiron

Można w małym, to sprawdzi się i w dużym. Co niby konkretnie stoi na
przeszkodzie?

365. Data: 2017-06-27 12:55:00

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-26 o 14:18, pinokio pisze:

> Systemem gdzie to najlepiej się sprawdza to rodzina

Tu akurat chyba nie. Przynajmniej we wszystkich znanych mi stadach,
zwanych rodziną zawsze jest ktoś kto dominuje.

366. Data: 2017-06-27 12:56:40

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

> Jak grochem o ścianę. Już sam nie wiem jak tłumaczyć aby oczywistości do
> Ciebie dotarły.

Jakie "oczywistości"? To są Twoje tezy, które powinieneś uzasadnić.
Nic tu nie jest oczywiste, zwłaszcza że używasz niestandardowych
definicji słów i nie publikujesz tu tych definicji.

> jeszcze raz:
>
> 1/ Pośrednio, dziecko na porodówce, zgodnie z wolą Stwórcy, rodzi się
> gołe i bez żadnych zasobów.

Rodzi się z bardzo ważnym zasobem: rodzice.

> 2/ Kto tu ma problemy ze zdolnością kojarzenia faktów?

No najwyraźniej Ty, bo Ci głupoty wychodzą z tego kojarzenia :-)

> 3/ Kradzież to przywłaszczanie/zawłaszczanie czegoś co do nas nie należy.
> Co należy do Przemola i ma to certyfikat Stwórcy, może ten las pod
> Ojcowem?

Od kiedy do posiadania czegoś mam mieć certyfikat Twojego
wymyślonego Stwórcy?

> [...]
> Czy aby Janek K nie wszedł w jego posiadanie w ordynarny sposób okradając

Zrób założenie numer 0: Bóg jest wymyślony.
To my, ja i Ty decydujemy o tym co jest czyje.

367. Data: 2017-06-27 12:57:48

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Tylko wpierw wynajmij prawnika aby przebadał sprawę czy ten właściciel
> działki rzeczywiście łamie prawo czy tylko tak Ci się wydaje....

Jak zaczniesz coś pieprzyć o "certyfikacie własności od Stwórcy" na sali
sądowej to Cię zamkną w Tworkach albo Kobierzynie (nie wiem gdzie
Ci będzie bliżej)...

368. Data: 2017-06-27 13:00:08

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Bytomir Kwasigroch" <b...@g...com> wrote in message
ps.com...

> Ale lata 30te to też propozycja PL dla Francji aby zjechać i powstrzymać
> A.H, czyli to oni mieli rację głupcze.

Zastanów się teraz dlaczego akurat w Polsce było tak dużo Żydów.
I dlaczego akurat w Polsce czuli się dobrze a nie w innych państwach.
Bo właśnie Polska była krajem o wiele bardziej tolerancyjnym dla
innych nacji i innych religii (nieintegrujących się) niż inne państwa.

369. Data: 2017-06-27 13:07:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie tylko do noszenia czapki. Jest wysoce niesprawiedliwie i jakie widzisz
> tego usprawnienie? Ja co najwyżej postaram się wprowadzić korekty do

No jeszcze czego :-)
Ja nie mam problemu z aktualnym prawem własności ziemii.
Nie ja postuluję redukcję prawa własności na prawo do dzierżawy tylko Ty.
I do tego nawet dzierżawę sugerujesz że należy "obostrzyć".
A więc wytłumacz te swoje "genialne" pomysły i uzasadnij w czym
są lepsze one w stosunku do prawa wieczystej własności z prawem
do przekazania gruntów swoim spadkobiercom.

> [...]
> temu stanowczo przeciwny. "Raczej śmierć niż żyć z pracy własnych rąk"...

Konkrety... brak konkretów.

A co do komunizmu to już został negatywnie zweryfikowany przez historię.
I to w kilku, zdecydowanie różnych państwach, w różnych warunkach: nie
działa.
Socjalizm, konkretnie ten demokratyczny socjalizm tak, ale nie komunizm!

> Ewidentnie łamie, jednak nie wiedzieć czemu akurat egzekwowaniem prawa
> wodnego w tym szczególnym aspekcie jest mocno utrudnione.

Poza Tobą nie jest to dla nikogo takie "ewidentne" bo nie podałeś żadnych
konkretów.

> [...]
> terenu z karną dopłatą, i wiecznie nienażarty ryj w całkowitym spokoju
> może mi zakazać wstępu na teren na który mam(miałem do niedawna) prawo

A możesz wskazać jakieś konkrety? Do jakiego do obiektu nie masz dostępu?
Do jakiego zbiornika wodnego masz tak bezprawnie ograniczony dostęp?

370. Data: 2017-06-27 13:09:29

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tu akurat chyba nie. Przynajmniej we wszystkich znanych mi stadach,
> zwanych rodziną zawsze jest ktoś kto dominuje.

Dokładnie tak.
Mąż XL jedzie na ryby a ona zostaje i zapier&#la w kuchni przy garach.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia