Rozrywkowo...

211. Data: 2017-06-23 20:19:31

Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości
news:594d552a$0$5145$65785112@news.neostrada.pl...

> W Średniowieczu.
>
> Nie mam tu wcale na myśli Islamu. Na pewno nie można tego nazwać
> zabijaniem ze względów religijnych. Zdaje się że w te "muzułmańskie"
> utarczki to ich wzajemnie waśnie na przeróżnym tle i z prawdziwą wojną
> religijną mają niewiele wspólnego.

Dobrze, Średniowiecze. Proszę o przykład wojny religijnej w Średniowieczu

--
Chiron

212. Data: 2017-06-23 20:21:37

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, to nie na tym polega. Takie a nie inne postrzeganie świata nie bierze
> się z jakichś potrzeb, a spowodowane jest tym że ktoś mnie wyposażył w
> rozum. To właśnie on nie pozwala mi się przyłączyć do "ludzi wiary", ani
> do ich krytykantów.
Może i Twój rozum Ci nie pozwala. Mój- jak najbardziej.

> Znowu Ikselko podobny fatalizm. Nie ludzie z możliwościami wyboru, a ktoś
> skazany, przez moce od was niezależne..

Nie rozumiesz. Zawsze mamy wybór. I nie istnieje zdarzenie, które nie miało
przyczyny. Nie ma więc przypadków. A i tak panem historii jest Pan Bóg.

--
Chiron

213. Data: 2017-06-23 20:22:19

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 19:51, pinokio pisze:

> JA urodziłem się za komuny a nie zostałem komunistą, więc w kraju
> muzułmańskim miałbym niesmak do islamu,

A do katolicyzmu niesmaku nie czujesz. Dziwne.
Gdybyś urodził się w kraju islamskim czułbyś taki sam niesmak do islamu,
jaki czujesz do katolicyzmu urodziwszy się w kraju katolickim.

Ludzie myślący czują taki sam niesmak do religii niezależnie od tego
gdzie się urodzą.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

214. Data: 2017-06-23 20:33:16

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 20:22, Kviat pisze:
> [...]
> jaki czujesz do katolicyzmu urodziwszy się w kraju katolickim.
>
> Ludzie myślący czują taki sam niesmak do religii niezależnie od tego

Nie, był czas że odrzuciłem wszystkie autorytety, w tym Chrystusa. Do
tego że katolicyzm jest prawdziwą religią doszedłem świadomie.

215. Data: 2017-06-23 20:33:58

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:
> [...]
3%B3j_Ameryki

> i dzieki temu dzisiaj mozesz swobodnie o tym mowic

Nie dzięki temu że mieczem wprowadzano religię tylko dzięki zmianie z
ustroju niewolniczo-feudalnego na demokrację i walkę o wolności osobiste
których ludzie za Mieszka i Chrobrego nie mieli.

216. Data: 2017-06-23 20:36:51

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 20:19, Chiron pisze:

> Dobrze, Średniowiecze. Proszę o przykład wojny religijnej w Średniowieczu
Typowy wyborca pisu :)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

217. Data: 2017-06-23 20:45:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 20:33, pinokio pisze:

> Nie, był czas że odrzuciłem wszystkie autorytety, w tym Chrystusa. Do
> tego że katolicyzm jest prawdziwą religią doszedłem świadomie.

Tak jak typowy islamista. Im też się wydaje, że doszli świadomie.
Nie ma między wami żadnej różnicy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

218. Data: 2017-06-23 20:46:03

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 23.06.2017 o 20:45, Kviat pisze:
> Tak jak typowy islamista. Im też się wydaje, że doszli świadomie.
> Nie ma między wami żadnej różnicy.

A ateiści tym bardziej

219. Data: 2017-06-23 20:49:02

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

3%B3j_Ameryki

> nie jestes pewien i sie dopytujesz ?

On nie pyta on wyśmiewa Twój pomysł.

220. Data: 2017-06-23 20:49:03

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Myślę że to raczej kwestia antyislamskiej propagandy sianej ostatnio w
> naszym Kraju bez umiaru, niż wiedza własna i samodzielne wyciąganie
> wniosków. Horda półinteligentów dorwała się do koryta i hajda - straszyć
> Polaków ludźmi w turbanach, podając jednocześnie lekarstwo - "my was
> przed nimi obronimy".

Z deszczu pod rynnę :-)

> Pomagają człowiekowi łatwiej przebrnąć czas egzystencji. Myślę że
> wierzącym łatwiej zarówno żyć jak i umierać.

Tak, są rodzajem laski, kuli dla inwalidy.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia