Rozrywkowo...

221. Data: 2017-06-23 20:49:03

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Nie chcę tu wnikać w szczegóły bo to może dla niektórych czytelników być
> obraźliwe.

Dlaczego uważasz że ktoś może uznać Twoją opinię na temat bożych przykazań
za obraźliwe? Myślisz, że autor tych przykazań może czytać grupę i nie
chcesz zranić jej/jego wrażliwych uczuć? :-)

222. Data: 2017-06-23 20:49:04

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Jasne że nie, nie mam żadnych podstaw aby to odrzucać. Jest tyle
> kluczowych pytań bez odpowiedzi że tylko zarozumiałą głupotą by było
> odrzucać czyjeś wierzenia, nie mając żadnej pewności że to akurat oni
> mają rację.
> Jak to się objawia? - Po prostu tego nie kwestionuję.

Chyba sam siebie lekko oszukujesz...

W moim odczuciu jednak odrzucasz wierzenia Greków czy Skandynawów.
Nie kwestionujesz ich czyli nie próbujesz ich zwalczać, ale to nie znaczy
że je przyjmujesz więc odrzucasz.

> I wierzę w
> świadomego Stwórcę/Stwórców, to jak Go/Ich kto nazywa to już dalszy plan.

Czy ta Twoja wiara ma jakieś konsekwencje w praktyce? Nie wiem... czy
modlisz się? Chodzisz do jakiegoś kościoła? Skladasz ofiary? :-)

> Pewnie tak...

Niestety nie widzą, że są radykałami takimi jak ich bracia w wierze którzy
również tak jak oni pragną aby wszyscy jednomylnie wyznawali ich religię i
aby prawo świeckie podlegało podrzędnie prawu religijnemu.

223. Data: 2017-06-23 20:49:04

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Ważne jest tez zachowywanie przykazań

Ale one są śmiechu warte.

224. Data: 2017-06-23 20:58:54

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-23 o 20:46, pinokio pisze:

> A ateiści tym bardziej

Tylko miłościwy bóg raczy wiedzieć co chciałeś napisać, ale ci nie wyszło.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

225. Data: 2017-06-23 21:00:58

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:

> Nie, był czas że odrzuciłem wszystkie autorytety, w tym Chrystusa. Do
> tego że katolicyzm jest prawdziwą religią doszedłem świadomie.

A jestes pewny ze nie było tak, że po prostu nie poradziłeś sobie na tej
nowej drodze i wróciłeś po najmniejszej linii oporu do tego czym Cię
zindoktrynowano jako dziecko?

Bo w czym że niby religia katolicka lepsza od wisznuizmu czy prawosławia
poza prostym faktem że nasiąkłeś nią jako Jaś i Jan miał ją już jak
znalazł?

226. Data: 2017-06-23 22:24:17

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Jun 2017 20:45:11 +0200, Kviat wrote:

> Tak jak typowy islamista. Im też się wydaje, że doszli świadomie.
> Nie ma między wami żadnej różnicy.
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

tak ci powiedzial psychiatra

zasiegnij drugiej opinii

227. Data: 2017-06-23 22:30:10

Temat: Re: Rozrywkowo... religia dzieli ludzi.
Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Jun 2017 18:49:02 +0000, Pszemol wrote:

> [...]
3%B3j_Ameryki

> On nie pyta on wyśmiewa Twój pomysł.

myslacy czleku

skad wiesz ze moj ?

228. Data: 2017-06-23 22:30:50

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Jun 2017 20:15:43 +0200, Kviat wrote:

3%B3j_Ameryki

> A czego nie zrozumiałeś?
>
> Powrotu do zdrowia życzę.
> Piotr

zmieniles psychiatryka ?

229. Data: 2017-06-23 22:32:17

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Jun 2017 18:33:58 +0000, Pszemol wrote:

3%B3j_Ameryki

> Nie dzięki temu że mieczem wprowadzano religię tylko dzięki zmianie z
> ustroju niewolniczo-feudalnego na demokrację i walkę o wolności osobiste
> których ludzie za Mieszka i Chrobrego nie mieli.

slusznie prawisz

zastosuj te demokracje by zmienic swiat

a narazie maszeruj pod takt muzyki pisu

230. Data: 2017-06-23 22:47:49

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

andal <a...@a...org> wrote:

3%B3j_Ameryki

> slusznie prawisz
>
> zastosuj te demokracje by zmienic swiat
>
> a narazie maszeruj pod takt muzyki pisu

Bedę się sprzeciwiał odbieraniu wolności osobistych niezależnie od tego kto
je będzie próbował odbierać.

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia