Rozrywkowo...

371. Data: 2017-06-27 13:10:00

Temat: Re: Rozrywkowo...
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trybun" <c...@j...ru> wrote in message
news:59523958$0$5145$65785112@news.neostrada.pl...

> Można w małym, to sprawdzi się i w dużym. Co niby konkretnie stoi na
> przeszkodzie?

Zrozum, że pewne rzeczy nie skalują się zbyt dobrze.

372. Data: 2017-06-27 13:40:41

Temat: Re: Rozrywkowo... ważniejsza doktryna.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości

> Poza tym- nie ma problemu żeby sprawdzić, że w Afryce katolicy to naprawdę
> mniejszość- jeśli Twoje twierdzenie byłoby prawdziwe, to tylko ich by
> dotyczył ten problem, a tak przecież nie jest.
> Chiron

Ja nie piszę o niezależnych powodach, nie opisuję
zwyczajów na jakimś kontynencie.
Ja piszę o watykanskim zakazie uzywania srodków antykoncepcyjnych.
Skutek jest taki, że rodzą się niechciane dzieci
i część tych dzieci może być zabite przez matkę lub może umrzeć
z głodu.
Watykan o tym wie, bo jest to logiczne.
Dla Watykanu ważniejsza jest doktryna niż życie.

373. Data: 2017-06-27 14:01:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Mirko" <v...@k...pl> wrote in message
> [...]
> z głodu.
> Watykan o tym wie, bo jest to logiczne.
> Dla Watykanu ważniejsza jest doktryna niż życie.

Dla Watykanu ważniejsze jest motywowanie do dużej liczby urodzin
w rodzinach katolickich bo to jest najprostrzy sposób na powiększenie
populacji wiernych, zwiększenie liczebności ich parafii.
Pamiętaj, że to jaką religię wyznajesz nie jest przypadkiem: w większości
rodzin dzieci wyznają taką religię jaką wyznają rodzice! A więc nie jest
dziwne,
że chcą abyś miał dużo dzieci, a jak je nakarmisz to już nie jest ich
problem.

374. Data: 2017-06-27 15:17:40

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-27 o 13:07, Pszemol pisze:

> Poza Tobą nie jest to dla nikogo takie "ewidentne" bo nie podałeś żadnych
> konkretów.

Trybun ma sporo racji. Tu masz konkrety:
https://www.nik.gov.pl/aktualnosci/nik-o-dostepie-do
-jezior.html

Tak było w 2011 i tak samo jest teraz. Mogę podesłać linki do
konkretnych miejsc.

To jest ewidentne łamanie prawa. Porada żeby kogoś podać do sądu, bo nie
możesz dojść do plaży jest co najmniej dziwna.
Jedziesz nad jeziorko, idziesz i nagle trafiasz na płot albo mur. I co
teraz? Wracasz do domu i piszesz pozew do sądu? Za tą posesją jest kilka
następnych... Obchodzisz wkurwiony płoty aż dojdziesz do jeziora i na
tym się kończy.
W sądzie wygrasz za 5 lat i co z tego?

"Jednak jedynymi urzędami, które mogą kontrolować przestrzeganie
swobodnego dostępu do wód publicznych, są krajowe i regionalne zarządy
gospodarki wodnej."

A w takim regionalnym zarządzie pracuje np. ciotka szwagra właściciela
działki... I co mu zrobisz? Będziesz się bujać po urzędach i sądach żeby
móc za parę lat przejść się brzegiem jeziora?

Pozdrawiam
Piotr

375. Data: 2017-06-27 17:44:04

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jun 2017 06:09:29 -0500, Pszemol wrote:

> "Trybun" <c...@j...ru> wrote in message

> Dokładnie tak.
> Mąż XL jedzie na ryby a ona zostaje i zapier&#la w kuchni przy garach.

dlaczego sadzisz po sobie?

376. Data: 2017-06-27 18:10:34

Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dziwne, że chcą abyś miał dużo dzieci, a jak je nakarmisz to już nie jest

Masz rację. Watykan chce mieć jak najwięcej uzależnionych.
Będzie mieć więcej swoich przedstawicieli w Parlamencie
i może narzucać swoją wolę całemu spoleczeństwu.

Właściciele boga stosują też nakazy i zakazy celem uswiadomienia
uzależnionym, że to oni maja wiodącą rolę i należy ich słuchać.
W ten sposób wyrabiają podświadome posłuszeństwo.
Gdy ksiądz powie że należy głosować na wskazanego
kandydata to uzależniony nie pyta się : dlaczego ? tylko idzie
i posłusznie głosuje na wskazanego przez księdza.

To jest tez wazny element dla Watykanu - zwiekszanie ilości uzal

377. Data: 2017-06-27 18:57:29

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> Tu akurat chyba nie. Przynajmniej we wszystkich znanych mi stadach,
> zwanych rodziną zawsze jest ktoś kto dominuje.

No oczywiście- kto rządzić musi. Czy to, że ktoś rządzi- też uważasz za
niesprawiedliwość?

--
Chiron

378. Data: 2017-06-27 18:58:55

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> Można w małym, to sprawdzi się i w dużym. Co niby konkretnie stoi na
> przeszkodzie?

Mogę Ci odpowiedzieć- ale to za długo. Może nie wprost: napisz, gdzie to się
sprawdziło- w jakimś dużym państwie. Wiesz- ludzie są tacy, jacy są. Nie
trzeba ich zmieniać, tylko tworzyć środowisko, w którym będą mogli aktywnie
działać dla dobra swojego- i innych.

--
Chiron

379. Data: 2017-06-27 19:07:02

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości

> Ja nie piszę o niezależnych powodach, nie opisuję
> zwyczajów na jakimś kontynencie.

Na początku tego postu jest to, co napisałeś. A ja się do tego odniosłem.
Powtórzę:
cytat:
"watykański zakaz używania środków antykoncepcyjnych,
w rezultacie wiele niechcianych dzieci jest mordowanych,
lub umiera z głodu."

No to ja w takim razie zacząłem kombinować, o czym Ty piszesz- skoro nie
napisałeś konkretnie, o jakie Ci państwa chodzi. Gdzie jest głód- w jakich
krajach. I to taki, że ludzie umierają z głodu? Na dodatek chodzi tylko o
kraje, w których duży odsetek ludzi to katolicy. Przecież
dokładnie_to_wynika_z_tego_co_napisałeś. Skoro tak, to pozostała mi tylko
Afryka. I napisałem Ci, o jakie może chodzić państwa. Napisałem też,
dlaczego ten zarzut nijak ma się do mentalności Afrykańczyków. No to teraz
Ty napisałeś, że nie chodziło Ci o Afrykę. To o co Ci k o n k r e t n i e
chodzi? O jakim kraju myślałeś, w którym ludzie słuchając papieża nie
używają prezerwatyw przez co rodzi im się tyle dzieci, których nie są w
stanie wyżywić, więc je mordują lub dzieci umierają z głodu?

> Ja piszę o watykanskim zakazie uzywania srodków antykoncepcyjnych.
> Skutek jest taki, że rodzą się niechciane dzieci
> i część tych dzieci może być zabite przez matkę lub może umrzeć
> z głodu.
No ale najpierw wskaż państwa, w których takie zjawisko zachodzi, a potem
możemy poddać to krytyce historycznej i zobaczymy, czy Twoje wnioski się
ostaną (że dla Watykanu doktryna ważniejsza od życia i wie o mordowaniu
dzieci przez brak antykoncepcji)

--
Chiron

380. Data: 2017-06-27 19:08:31

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> i posłusznie głosuje na wskazanego przez księdza.
>

> To jest tez wazny element dla Watykanu - zwiekszanie ilości uzal

No ale to jest takie gadanie agaitatora. Zero faktów, zero konkretów- za to
same oceny i inwektywy. Tak dyskutujesz?

--
Chiron

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia