Re: Rozrywkowo... ważniejsza doktryna.

From: "Chiron" <c...@t...ja>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Rozrywkowo... ważniejsza doktryna.
Date: Tue, 27 Jun 2017 19:07:02 +0200
<oijj84$1l9d$1@gioia.aioe.org> <oil99g$l4g$5@news.mixmin.net>
<oilrai$l22$1@node1.news.atman.pl> <oiqetn$8t0$1@news.mixmin.net>
<oiqflb$9nc$1@news.mixmin.net> <oiql8j$9gm$1@node1.news.atman.pl>
<oirdji$l96$2@news.mixmin.net> <oit9u0$sra$1@node2.news.atman.pl>
<oitg9o$jv2$1@news.mixmin.net>

Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości
news:oitg9o$jv2$1@news.mixmin.net...

> Ja nie piszę o niezależnych powodach, nie opisuję
> zwyczajów na jakimś kontynencie.

Na początku tego postu jest to, co napisałeś. A ja się do tego odniosłem.
Powtórzę:
cytat:
"watykański zakaz używania środków antykoncepcyjnych,
w rezultacie wiele niechcianych dzieci jest mordowanych,
lub umiera z głodu."

No to ja w takim razie zacząłem kombinować, o czym Ty piszesz- skoro nie
napisałeś konkretnie, o jakie Ci państwa chodzi. Gdzie jest głód- w jakich
krajach. I to taki, że ludzie umierają z głodu? Na dodatek chodzi tylko o
kraje, w których duży odsetek ludzi to katolicy. Przecież
dokładnie_to_wynika_z_tego_co_napisałeś. Skoro tak, to pozostała mi tylko
Afryka. I napisałem Ci, o jakie może chodzić państwa. Napisałem też,
dlaczego ten zarzut nijak ma się do mentalności Afrykańczyków. No to teraz
Ty napisałeś, że nie chodziło Ci o Afrykę. To o co Ci k o n k r e t n i e
chodzi? O jakim kraju myślałeś, w którym ludzie słuchając papieża nie
używają prezerwatyw przez co rodzi im się tyle dzieci, których nie są w
stanie wyżywić, więc je mordują lub dzieci umierają z głodu?

> Ja piszę o watykanskim zakazie uzywania srodków antykoncepcyjnych.
> Skutek jest taki, że rodzą się niechciane dzieci
> i część tych dzieci może być zabite przez matkę lub może umrzeć
> z głodu.
No ale najpierw wskaż państwa, w których takie zjawisko zachodzi, a potem
możemy poddać to krytyce historycznej i zobaczymy, czy Twoje wnioski się
ostaną (że dla Watykanu doktryna ważniejsza od życia i wie o mordowaniu
dzieci przez brak antykoncepcji)

--
Chiron