Rozrywkowo...

381. Data: 2017-06-27 19:53:05

Temat: Re: Rozrywkowo... ważniejsza doktryna.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-27 o 19:07, Chiron pisze:

> [...]
> odniosłem. Powtórzę:
> cytat:
> "watykański zakaz używania środków antykoncepcyjnych,
> w rezultacie wiele niechcianych dzieci jest mordowanych,
> lub umiera z głodu."
>
> No to ja w takim razie zacząłem kombinować, o czym Ty piszesz- skoro nie
> napisałeś konkretnie, o jakie Ci państwa chodzi. Gdzie jest głód- w
> jakich krajach. I to taki, że ludzie umierają z głodu? Na dodatek chodzi
> tylko o kraje, w których duży odsetek ludzi to katolicy. Przecież
> dokładnie_to_wynika_z_tego_co_napisałeś.

Nie. Z tego co napisał wynika, że "w rezultacie wiele". A nie, że wszystkie.
A z tego wynika, że gdyby nie watykański zakaz, to umierałoby mniej.
Oprócz tych co umierają z innych powodów.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

382. Data: 2017-06-27 19:56:50

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-27 o 19:08, Chiron pisze:

> Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości

> No ale to jest takie gadanie agaitatora. Zero faktów, zero konkretów- za
> to same oceny i inwektywy.

Przecież to właśnie jest konkret i fakt.
Problem w tym, że osoba wierząca w chemtrailsy nie traktuje faktów
poważnie, lecz jako oceny i inwektywy. Tak samo jak kreacjoniści.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

383. Data: 2017-06-27 23:42:46

Od: andal <a...@a...org> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 27 Jun 2017 19:08:31 +0200, Chiron wrote:

> Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości

> No ale to jest takie gadanie agaitatora. Zero faktów, zero konkretów- za
> to same oceny i inwektywy. Tak dyskutujesz?

jego wlasciciel nie pozwala mu inaczej

384. Data: 2017-06-28 04:37:46

Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <c...@t...ja> napisał w wiadomości

> [...]

> w rezultacie wiele niechcianych dzieci jest mordowanych,
> lub umiera z głodu."
>
> No to ja w takim razie zacząłem kombinować,

To nie kombinuj.

Jeżeli urodzi sie niechciane dziecko to jest prawdopodobieństwo,
że zostanie zabite.
Jeżeli jest niechciana ciąża to jest prawdopodobieństwo,
że zostanie dokonana aborcja.
Jeżeli do ciąży doszło przez nie stosowanie środków antykoncepcyjnych
z powodu Watykanu to za powyższe morderstwa winien jest Watykan.

Tak samo, jeżeli niechciane dziecko umrze z głodu
to też winien jest Watykan, bo ono nie urodziło by się gdyby
Watykan nie zabraniał środków antykoncepcyjnych.

Dotyczy to każdego miejsca na Ziemi w którym
funkcjonariusz Partii Watykańskiej zabronił używania środków
antykoncepcyjnych.

385. Data: 2017-06-28 04:52:46

Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości

> Zero faktów, zero konkretów- za to same oceny i inwektywy.
> Chiron

Przy braku argumentów odpowiedź
na zarzuty jest podobna, czyli że to : "Zero faktów,
zero konkretów- za to same oceny i inwektywy."

Jeżeli nadal nie rozumiesz to śmiało pytaj.

386. Data: 2017-06-28 06:50:20

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Dotyczy to każdego miejsca na Ziemi w którym
> funkcjonariusz Partii Watykańskiej zabronił używania środków

Pewien student nauczył się na egzamin o dżdżownicy. I tylko o niej. Dostał
pytanie o słonia.Słoń? Hmmm, słoń ma trąbę, która ma kształt podobny do
dżdżownicy, a dżdżownica to...(cały wykład o dżdżownicy).
No ale to nie działa w dyskusji. To zwykła manipulacja. Skoro twierdzisz, że
gdzieś takie zjawisko występuje, to logiczne jest przecież, żebyś wskazał-
konkretnie gdzie. Wtedy podyskutujemy. Podyskutujemy, czyli nie będziemy
pomijać w dyskusji rzeczy, które uznamy za niewygodne dla nas, i nie
będziemy kontynuować pomijając je w dalszej dyskusji.

Czekam, aż wskażesz, w jakim państwie takie rzeczy się dzieją. Inaczej
możemy sobie równie dobrze udowadniać, że Morze Kaspijskie jest słone, bo w
Bałtyku pływają śledzie, kóre przecież są słone (no każdy chyba jadł
śledzia, więc wie, że są słone). Że co? Że w Morzu Kaspijskim nie ma śledzi
i jest jeziorem? A komu to szkodzi!

--
Chiron

387. Data: 2017-06-28 06:53:14

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na zarzuty jest podobna, czyli że to : "Zero faktów,
> zero konkretów- za to same oceny i inwektywy."
>
> Jeżeli nadal nie rozumiesz to śmiało pytaj.

Nie powtarzaj po mnie, bo ja nie postepuje tak samo. Czekam, aż wykażesz, że
rzeczywiście w krajach, gdzie dzieci są mordowane z powodu nędzy albo
(alternatywnie) umierają z głodu- ludzie słuchają księży, którzy namawiają
ich do nieużywania antykoncepcji. To Twoja teza- więc ją udowodnij. Reszta
tego, co piszesz- jest przecież na tej tezie oparta. Jeśli ta teza jest
fałszywa- to reszta zapewne też. Tak wskazuje logika.

--
Chiron

388. Data: 2017-06-28 07:32:05

Temat: Re: Rozrywkowo... rządzenie.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Trybun" <c...@j...ru> napisał w wiadomości

> No oczywiście- kto rządzić musi. Czy to, że ktoś rządzi- też uważasz za
> niesprawiedliwość?
>
> Chiron

Rodzina to nie jest miejsce na rządzenie,
tu ma być współpraca i wspólne podejmowanie decyzji.

Jeżeli w rodzinie ktoś rządzi
to jest duza niesprawiedliwość.

389. Data: 2017-06-28 07:53:59

Temat: Re: Rozrywkowo... wymyślił boga.
Od: "Mirko" <v...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Mirko" <v...@k...pl> napisał w wiadomości

> ktoś może dostrzegać i odczuwać Bożą Obecność
>
> Chiron

Ależ to jest to samo, czyli dostrzeganie i odczuwanie boga
uzależnione jest od tego co ktoś "ma w głowie".
No chyba że masz na myśli boga na obrazku
i boga na krzyzu i ten krzyż ktoś dotyka,
no to wtedy on dostrzega boga i odczuwa boga.

390. Data: 2017-06-28 09:18:39

Od: "Chiron" <c...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> No chyba że masz na myśli boga na obrazku
> i boga na krzyzu i ten krzyż ktoś dotyka,
> no to wtedy on dostrzega boga i odczuwa boga.

Ano właśnie...odczuwanie- jak widać z tego postu- jest Ci zupełnie obce. Ani
religia ani też psychologia nie traktują o kognitywnym rozmyślaniu (chociaż
psychologia o tym w jakiś sposób uczy). One odnoszą się do potrzeb człowieka
z "JA czuję" a nie "JA myslę". Jednym nie można zastąpić drugiego, tak jak
to usiłujesz robić.

--
Chiron

Osobowosc autorytarna
byli zdrajcami narodu plującymi na Polskę walczącą
Bycie ostatnim
Strzały padły pod Notre Dame - panika w Paryżu
futurologia