Re: RozwiÄ?zywanie konfliktĂłw

Data: 2017-04-22 09:07:24
Temat: Re: RozwiÄ?zywanie konfliktĂłw
Od: "Chiron" <c...@c...eu>

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <L...@l...net> napisał w wiadomości
news:odeqvf$oct$1@node1.news.atman.pl...

> W przeciwieństwie do Ciebie, ja wierzę głęboko w ludzką dobroć nawet u
> tak zwanych socjopatów. To ludzie bardzo wrażliwi lecz straszliwie
> skrzywdzeni przez swoich nieświadomych rodziców. I uważam, że nawet oni
> mają sumienie osądzające ich postępowanie. A dlatego jest tak trudno do
> nich dotrzeć gdyż ukryli bardzo głęboko swoje "wewnętrzne dziecko" ze
> strachu, że ponownie zostaną skrzywdzeni. Dla mnie całe rozwiązanie
> sprowadza się do tego w jaki sposób sprowokować takiego osobnika do
> przekroczenia granicy strachu oddzielającej jego wyimaginowany świat, w
> [...]
Leo- obudź się! Psychiatrzy, psycholodzy, socjolodzy- na podstawie swoich
praktyk a także badań stwierdzają co innego: stwierdzają, że są ludzie-
socjopaci- któzy nie odróżniają prawdy od kłamstwa. Na ten przykład nie ma u
nich zmian fizjologicznych charakterystycznych dla osoby, która czuje, że
może kłamać. Ba! Potrafią kogoś zabić- i nie będą mieć wyrzutów sumienia. Co
robisz Ty? Ano- Ty- na podstwie wyłącznie swojego- BARDZO SKROMNEGO w
porównaniu z tymi ludxmi doświadczenia głosisz swoje tezy. Dlaczego? W ten
sposób się tylko zasklepiasz. Każda Twoja teoria tak właśnie wygląda. OK-
przeżyłes pewne rzeczy. Mogę nawet przyjąć, że przestudiowałeś wręcz wasze z
żoną i dziećmi relacje. Nawet bym był skłonnny uwierzyć, że jesteś od nich
ekspertem. No dobrze- ale tylko tyle. TYLKO. Nie od wszystkich relacji. To
Twój błąd- że rozciągasz to na ine relacje- o których nie masz pojęcia

--

Chiron