Re: Rozwiązywanie konfliktów

From: "Chiron" <c...@c...eu>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Rozwiązywanie konfliktów
Date: Sat, 22 Apr 2017 18:17:06 +0200

Użytkownik "LeoTar Gnostyk" <L...@l...net> napisał w wiadomości
news:odfh91$fob$1@node1.news.atman.pl...

> A cóż niby takiego nie zrozumiałem? Że niby odmawiasz mi prawa do
> wypowiadania się na temat,który Ty uważasz za zarezerwowany dla tzw.
> specjalistów? A któż to taki specjalista? Człowiek, który nie tylko że
> zdobył formalne wykształcenie ale zdobył również rozległe doświadczenie.
> Mnie ani jednego ani drugiego nie brakuje, i to w dodatku zdobywanego z
> własną rodziną, czymś co traktuje się z największą ostrożnością i
> szacunkiem. A to, że nie mam formalnego wykształcenia psychologicznego to
> mały pikuś w stosunku do ignorancji psychologów, którzy tylko obserwują
> [...]

Ano widzisz...wciąż to samo. Zauważ proszę, że przeciw ogromnej praktyce
rzeszy lekarzy, psychologów twierdzących, że istnieje socjopatia- Ty masz
WYŁĄCZNIE swoją wiarę w człowieka. Nie masz ewidentnego, zdiagnozowanego i
wyleczonego z socjopatii człowieka- co to, to nie. Masz wyłącznie wiarę.
Leo- jak z Tobą poważnie gadać? Przecież należy przyjąć w dyskusji logikę
jako podstawę. Jednakoż Ty logice bluxnisz, niestety.

--

Chiron