Re: ŚAM?!?!

Data: 2002-08-28 21:46:11
Temat: Re: ŚAM?!?!
Od: "red medicine" <B...@i...pl>

Aaaaahm...
No angielskiego to sie raczej nie obawiam, nie wiem tylko jak bedzie z
lacinka, bo z ta to w ogole nic wspolnego nie mialam... nawet nasza babeczka
od bioli nie wprowadzala nazw lacinskich.. ;(
Heh... moze polecalbys cos do przegladniecia - tso bym taka zieleniutka
nie przyszla ;o)

Raz jeszcze dzieki, i kolorowych zycze ;o)

POZDRAWIAM
red medicine