Re: STOPY SIE POCĄ - co na to poradzić?

Data: 2001-12-20 18:29:17
Temat: Re: STOPY SIE POCĄ - co na to poradzić?
Od: "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl>

Użytkownik "Bogus" <N...@k...net.pl> napisał w wiadomości
news:9vshlt$d6l$1@news.onet.pl...
> jak w temacie.. co poradzić na pocące się stopy? jest to dosyć
> uciążliwe...
>
> Pozdro
> Beny

Nie wiem, jakiego rozwiązania oczekujesz. Nie znam sposobów na
całkowite "niepocenie" się. Ale już z niewielką skłonnością do pocenia
się i z nieprzyjemnymi zapachami można sobie nieźle poradzić. Ja na
przykład używam kosmetyków do stóp Scholla. Dostępne w aptekach,
supermarketach (niektórych), w sieci Rossmanna. Łatwo je wypatrzyć -
żłóto-granatowa lub żółto-różowa kolorystyka rzuca się w oczy. Proponuję
wypróbować taki zestaw: do stóp - (przezeroczysty) żel "Odour control
antiperspirant deodorant gel", (w moim przypadku) znakomity i stosunkowo
wydajny (dla leniwych jest chyba jego mniej wydajny odpowiednik w
sprayu) oraz do butów (żeby pozbyć się nieprzyjemnych zapachów z ich
wnętrza) - "Fresh step - shoe" (_nie_foot_).
Są dość drogie, to fakt, ale nawet przez moment nie przyszło mi na
myśl, żeby je porzucić.
A tak na wszelki wypadek: proszę sobie darować dowcipy o spamie -
jestem zadowolonym użytkownikiem, a nie akwizytorem tego produktu.

--
Lejak
j...@p...onet.p