Re: STOPY SIE POCĄ - co na to poradzić?

Data: 2001-12-21 09:35:23
Temat: Re: STOPY SIE POCĄ - co na to poradzić?
Od: "Andrzej Kowalczyk" <a...@b...pl>

Użytkownik "Jarosław Lech" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości
news:9vtkip$4hn$2@news.tpi.pl...
> Nie wiem, jakiego rozwiązania oczekujesz. Nie znam sposobów na
> całkowite "niepocenie" się. Ale już z niewielką skłonnością do pocenia
> się i z nieprzyjemnymi zapachami można sobie nieźle poradzić. Ja na
> przykład używam kosmetyków do stóp Scholla. Dostępne w aptekach,
> supermarketach (niektórych), w sieci Rossmanna. Łatwo je wypatrzyć -
> żłóto-granatowa lub żółto-różowa kolorystyka rzuca się w oczy. Proponuję
> wypróbować taki zestaw: do stóp - (przezeroczysty) żel "Odour control
> antiperspirant deodorant gel", (w moim przypadku) znakomity i stosunkowo
> [...]

Witam.

Również polecam te kosmetyki. Uzywam ich od pół roku i jestem BARDZO
zadowolony. Ostatnio w hipermarkecie Tesco udało mi się kupić antybakteryjne
(antyperspiracyjne?) wkładki do butów. Jak na razie (mam je od kilku dni)
noszą się wyśmienicie.

Jedna rada. Stosowanie antyperspirantów do stóp daje zauważalny efekt, gdy
używa się ich od początku noszenia obuwia - powiedziałem to bardzo zawile.
Krótko: stosowanie kosmetyków do stóp i noszenie starego, "zaśmierdziałego"
obuwia nie przynosi rewelacyjnych "efektów zapachowych" - nogi nadal mają
nieprzyjemny zapach.

Pozdrowienia,
Andrzej