Re: Sałata

Data: 2006-05-10 13:35:58
Temat: Re: Sałata
Od: "tmk" <t...@p...onet.pl>

Użytkownik "batory" <b...@p...beztego.onet.pl> napisał w wiadomości
news:e3sjq9$mva$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Nadszedł sezon na sałatę. > Macie jakieś propozycje?
> Pozdrawiam - Agnieszka

Dawno dawni temu u mnie w domu jadło się parzoną sałatę. Ale jest to pewnie
wyjątkowo nie zdrowe,niwstrawne i mocno kaloryczne
i jeszcze rzadko kto się da na to namówić. Mojego męża i syna odrzuca.
Potrzebana patelnia najlepiej żeliwna długo trzymająca ciepło
2 sałaty , 1/3 kostki smalcu, łyżka cukru, trochę soli ,2-3 łyżki octu,
kilka łyżek wody(ma się dusić nie smażyć)
smalec rozpuscić dodać kilka łyżek wody ,cukier sól i ocet .wrzucić słatę.
gotowa jest po ok 5 minutach kiedy przypomina gotowany szpinak-czyli liście
nabiorą gotowanego koloru. W smaku ma być dośc kwaśna jak korniszon ale
lekko posłodzona.
Je się bardzo gorącą, nie może ostygnąć. Zwykle z młodymi ziemniakami i
pieczoną biała kiełbasą
Smacznego;)