Scena z 5x2 [uwaga spoilery]

1. Data: 2005-05-22 17:19:35

Temat: Scena z 5x2 [uwaga spoilery]
Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Byłem ostatnio w kinie ze znajomą na nowym Ozonie.
Przy jednej ze scen pojawiła się duża różnica zdań między nami co do
prawdopodobieństwa wystąpienia w rzeczywistości przedstawionej sytuacji.
Ci, którzy widzieli, może niech lepiej się nie wczytują zbyt dokładnie, żeby
się nie zasugerować ewentualnymi komunikatami interpretacyjnymi z mojej
strony, dla tych z pozostałych, którym niestraszne są spojlery, krótki opis
sceny:

Scena:
Noc poślubna. Nowożeńcy wymykają się z hucznego wesela do swojego pokoju
hotelowego. [Hotel poza miastem, otoczony zielenią.] Mimo dobrych chuci, do
romantycznego skonsumowania świeżo zawartego małżeństwa jednak nie dochodzi,
bo gdy panna młoda wychodzi na chwilę do łazienki, żeby jednak zdjąć co
bardziej trudne do zdjęcia fatałaszki ślubne, pan młody, utrudzony weselem i
alkoholem, tudzież jak zwykle lekko nieobecny w bieżącej chwili, zasypia w
łożu hotelowym.

Panna młoda po chwili daje za wygraną, nakłada sweterek i spodnie na
seksowne koronki i wychodzi z hotelu. Zagląda na salę weselną, gdzie czule
spogląda na tańczących rodziców, a po chwili idzie kawałek dalej, nad
stawik, gdzie samotnie wśród ciszy i spokoju sobie przysiada.

Wtem zza gałęzi wynurza się nieznajomy mężczyzna, w dodatku cudzoziemiec,
którego wygnały z hotelu odgłosy wesela. Panna młoda lekko zakłopotana,
nieznajomy nie kryje się specjalnie z pożądliwymi spojrzeniami. Kilka zdań.
Atmosfera nieco się zagęszcza. Panna młoda chce odejść. Nieznajomy jednak ją
chwyta i domaga się pocałunku. Panna młoda trochę się wyrywa, jednak nie
wzywa pomocy ani nie walczy zaciekle. Nieznajomy trzyma ją nadal w mocnym
uścisku. Po chwili panna młoda ulega temu przymusowi/przemożności
nieznajomego i całują się. Wraca do pokoju hotelowego o świcie.

Tyle scena. Moja znajoma uznała takie, powiedzmy, przeniesienie
emocji/podniecenia z nieskonsumowanej nocy poślubnej na nieznajomego za
absolutnie nieprawdopodobne [nawet uwzględniając element przymusu]. Mnie się
wydało to całkiem możliwe.

A Wy jak sądzicie?
I z czego może Waszym zdaniem wynikać różnica zdań? :)

Paff

1. Data: 2005-05-22 17:31:05

Temat: Re: Scena z 5x2 [uwaga spoilery]
Od: "Tylko_Nick" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> [...]
> emocji/podniecenia z nieskonsumowanej nocy poślubnej na nieznajomego za
> absolutnie nieprawdopodobne [nawet uwzględniając element przymusu]. Mnie

To się nawet nazywa w psychologii. Transfer emocji.
A po drugie - ryzykowana sytuacja wzmaga atrakcyjność partnera.
No i obcy - można wyprojektować w niego różniaste oczekiwania.
I jeszcze chęć odwatu za rozczarowanie nowo nabytym mężusiem.

> I z czego może Waszym zdaniem wynikać różnica zdań? :)

Np. z doświadczenia ;)

pozdrawiam

JA

1. Data: 2005-05-22 17:51:56

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tylko_Nick" <t...@n...pl> napisał w wiadomości

> I jeszcze chęć odwatu za rozczarowanie nowo nabytym mężusiem.

Odwet można chyba wykluczyć. Nawet na zapadłego nieopatrznie w sen patrzyła
z czułością, a po powrocie z parku o świcie zalała wyspanego męża miłością
zrodzoną zapewne po części z poczucia winy.

I w ogóle to raczej dobra kobieta była.

Paff
--
Geoff Huish, 26, told fellow boozers at a local pub in Caerphilly, South
Wales, "if Wales wins, I'll cut my balls off." So they did. And HE did.

1. Data: 2005-05-22 18:07:54

Od: "Tylko_Nick" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Odwet można chyba wykluczyć. Nawet na zapadłego nieopatrznie w sen
> patrzyła z czułością

A to wcale nie jest przeszkodą do odczucia frustracji w wiadomej sytuacji ;)
(Fuj - mowa wiązana całkiem niezamierzona)

:)

JA

1. Data: 2005-05-22 18:18:08

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> napisał w wiadomości

> A to wcale nie jest przeszkodą do odczucia frustracji w wiadomej sytuacji
> ;)
> (Fuj - mowa wiązana całkiem niezamierzona)

Co innego frustracja, co innego odwet :)

P.

1. Data: 2005-05-22 18:21:08

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> I z czego może Waszym zdaniem wynikać różnica zdań? :)

Z odmiennych "filozofii_zyciowych", tudziez poziomu realizmu?

--
Czarek

1. Data: 2005-05-22 18:41:10

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> niezbecki:
>
> Z odmiennych "filozofii_zyciowych", tudziez poziomu realizmu?

To by było banalne :)
Nie chcę tu wchodzić w szczegółach w zwierzenia lub obmawianie osoby
trzeciej, ale żadne z nas nie jest święte, z tym że u mnie jest chyba
przynajmniej większa zgodność teorii z praktyką (nie wypieram (się) pewnych
rzeczy, które robię/-łem, podczas gdy ona, obawiam się, mogłaby 'nie
wierzyć' w niektóre swoje działania - tak były 'nierealne').

P.

1. Data: 2005-05-22 18:50:45

Od: "niezbecki" <s...@p...acn.wawa> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki<s...@p...acn.wawa>

> [...]
> pewnych rzeczy, które robię/-łem, podczas gdy ona, obawiam się,
> mogłaby 'nie wierzyć' w niektóre swoje działania - tak były

No chyba że za 'filozofię życiową' uznamy wyłącznie teorię, a do określenia
'poziomu realizm' wystarczą odnośne auto-deklaracje w tym względzie.

P.

1. Data: 2005-05-22 18:54:41

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

niezbecki:
> To by było banalne :)
> [...]

Sugerujesz zatem ~wyparcie?

W takim razie [opierajac sie na moim realizmie] tym
bardziej obstawiam zupelnie rozne "filozofie_zyciowe". :)

Scisle: rozne podejscia do aktu zawarcia malzenstwa.

--
Czarek

1. Data: 2005-05-22 19:23:14

Od: "Veronika" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W takim razie [opierajac sie na moim realizmie] tym
> bardziej obstawiam zupelnie rozne "filozofie_zyciowe". :)
>
> Scisle: rozne podejscia do aktu zawarcia malzenstwa.

Nie wierzę!
Cebe, Ty też nic nie wiesz o kobietach??!!

V-V
:-)

need help
Czy mógłby mnie ktoś uspokoić?