Re: Serdeczna prośba o pomoc!

Subject: Re: Serdeczna prośba o pomoc!
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Trybun <i...@j...ru>
Date: Thu, 8 Oct 2015 13:21:22 +0200

W dniu 2015-10-08 o 09:07, bbjk pisze:

> No to poznaliśmy pana w całej jego urodzie.

Szczerość albo prowokacja. Chcę wierzyć że szczerość, Wiesiaczek
podobnie jak ja udziela się w necie z tego jedynego powodu - tu jak
nigdzie indziej można szczerze przedstawić swoje zdanie.
Natomiast jeżeli chodzi o datki na "chore dzieci" to jestem temu
całkowicie przeciwny. Takie datki tylko utrwalają zły system, gdzie to
nie ma kasy na leczenie dzieci ale jest na wypasioną furę służbową dla
ministra zdrowia.

Nie krytykuje tu oczywiście inicjatywy wątkotwórcy, a także życzę
Kubusiowi powrotu do zdrowia, ale na jakieś datki z mojej strony niech
nie liczą.

P.S. wracając do szczerości - tu wreszcie mogę ujawnić bez konsekwencji
prawdę że nienawidzę smaku tej cholernej wołowiny. Sam jej odór prawie
mnie powala na ziemię.