Siedźcie w domach, PROSZĘ.

41. Data: 2020-03-17 16:50:05

Temat: Re: Siedźcie w domach, PROSZĘ.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> czyli pieprzyc sie do utraty tchu, ja ciagle pije i pieprze, zawsze sie
> sprawdzalo

Ekstrapolacja nie popłaca w tym konkretnym przypadku.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

42. Data: 2020-03-17 16:57:50

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 15:50, XL pisze:

> Ekstrapolacja nie popłaca w tym konkretnym przypadku.

co ty wiesz o pieprzeniu, ty w zyciu meskiej koszuli nie nalozylas

--
gazebo

43. Data: 2020-03-17 16:58:49

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 15:49, XL pisze:
> [...]
0784839&id=102705994695678&_rdr

ji-o-przemycie-luskowcow-do-chin-i-sposobach-ich-sas
iadow-na/nv27h2y

> Co sobie walnąłeś dziś?

zawsze to samo, seks, kielich i papieros

--
gazebo

44. Data: 2020-03-17 17:04:49

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:

> co ty wiesz o pieprzeniu, ty w zyciu meskiej koszuli nie nalozylas

Ja o ,,do tej pory".

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

45. Data: 2020-03-17 17:05:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gazebo <g...@j...com> wrote:
0784839&id=102705994695678&_rdr

ji-o-przemycie-luskowcow-do-chin-i-sposobach-ich-sas
iadow-na/nv27h2y

> zawsze to samo, seks, kielich i papieros

Czyli to nie dla ciebie.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

46. Data: 2020-03-17 17:09:42

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 16:04, XL pisze:

> Ja o ,,do tej pory".

naloz i zrob fotke

--
gazebo

47. Data: 2020-03-17 17:11:14

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 16:05, XL pisze:
0784839&id=102705994695678&_rdr

ji-o-przemycie-luskowcow-do-chin-i-sposobach-ich-sas
iadow-na/nv27h2y

> Czyli to nie dla ciebie.

rozbawilas mnie, dziekuje

--
gazebo

48. Data: 2020-03-17 18:44:13

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 15:42, gazebo pisze:

> przyszedl czas na paracetamol, sorry, w Polsce to pyralgina i tabletki
> z krzyzykiem, nazwa sie zmienila

W moim odczuciu te specyfiki wobec widma choroby można porównać do
kurzych odchodów.. oj przepraszam - kurze odchody możliwe że mogłyby
pomóc - co do wymienionych tabletek mamy pewność że nie pomogą.

49. Data: 2020-03-17 18:48:23

Od: Trybun <L...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17.03.2020 o 15:28, XL pisze:

> Wirusy i reguły? Zwłaszcza KORONAwirusy i reguły?
> Pokazujesz, że rzeczywiscie nikt nie pojmuje tego tematu.

A co niby się zmieniło? - infekcja drobnoustrojowa na tym samym polega
bez względu jak te drobnoustroje nazwiemy. Reguła jest jedna - na wirusy
nie ma lekarstwa w katalogach medycznych. Podobno za pseudokomuny
podawano "surowicę" ukąszonym przez żmiję zygzakowatą, dzisiaj okazuje
sie że żadna surowica a zwykłe placebo.

50. Data: 2020-03-17 19:44:51

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/03/2020 o 17:44, Trybun pisze:

> W moim odczuciu te specyfiki wobec widma choroby można porównać do
> kurzych odchodów.. oj przepraszam - kurze odchody możliwe że mogłyby
> pomóc - co do wymienionych tabletek mamy pewność że nie pomogą.

a tego nie wiem, ale moje wino zniknelo ze sklepu

--
gazebo

Kviat widzów TVN ?
PSALM 91(90) O Bożej opiece...