Re: Siła przesunięcia paradygmatu

Data: 2010-02-12 07:13:08
Temat: Re: Siła przesunięcia paradygmatu
Od: Stalker <t...@i...pl>

On 11 Feb., 23:09, XL <i...@g...pl> wrote:

> Po drugie - to nie seks decyduje dla mnie, który mężczyzna jest lepszy, ale
> poziom MOJEJ aktualnej całkowitej satysfakcji, czyli gdy odpowiada mi
> wszystko: intelekt, fizyczność, cechy psychiczne, moralność, poglądy, nawet
> to, jak jeździ samochodem - spokojnie i bez zrywów oraz ostrych zakrętów.
> Nawet to świadczy o naturze człowieka. Takie jest też z nim życie.

No i prosze, jak to milo w piatkowy poranek sie zgodzic z Ikselka :-)
To co napisalas w pelni sie zgadza z moja teoria milosci malzenskiej,
zwana w skrocie zasada pieciu palcow, zasada prawej reki, wzorem
pieciu filarow
(musze sie w koncu na nazwe zdecydowac :-) ), ktora tu swego czasu
bylem, popelnilem
i w zartobliwej formie przedstawilem :-)

Stalker, piec palcow, znaczy piatka, czyli czolg :-)