Re: Siła przesunięcia paradygmatu

151. Data: 2010-02-04 21:39:30

Temat: Re: Siła przesunięcia paradygmatu
Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1qp9of8vuxim7.1rjcdsylliegx$.dlg@40tude.net...

> Masz rację :-)
> --
>
> Ikselka.

Normalnie jestem pod wrażeniem.
(posłuchałaś Tallisa - wątek "Lilium" Elfen Lied? )

MK

152. Data: 2010-02-04 21:39:54

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Feb 2010 22:09:58 +0100, medea napisał(a):

> I to była dla Ciebie dyspensa do wymyślania dalszych kłamstw?

Przeprosiłam za moje zachowanie (groźbę), a nie za kłamstwa.
Kłamstwa i to na Twój temat? Jakie?
--

Ikselka.

153. Data: 2010-02-04 21:40:33

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

XL pisze:

> Nigdy nie przepraszam dwa razy - pierwszy raz był szczery. Po prostu
> uważam, że człowiek nie powienien narażać siebia/kogoś dwa razy na to, o
> czym wie, że ktoś drugi tego nie chce.

Daj spokój, przecież tu nie chodzi o żadne przeprosiny.

Ewa

154. Data: 2010-02-04 21:40:45

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Jak coś nie jest białe, to musi być automatem czarne?
> To ty ślubowałaś miłość, a nie zawsze, o ile miłujesz i dotrzymujecie
> sobie słowa.
> Ja niczego nie ślubowałem, więc nie wylewaj na mnie żali za błędy i
> porażki swojego nieudacznego związku.

Wybacz, ale ja mam ten komfort, że codziennie mój tż mnie słucha i nie
twierdzi, że to zalew głupotek. To mój najlepszy kumpel. Przyjaźniłeś
się kiedyś ze swoją partnerką?

--

Paulinka

155. Data: 2010-02-04 21:41:05

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Feb 2010 22:11:38 +0100, medea napisał(a):

> Nie pamiętam, czy dosłownie tak, ale na pewno traktowałaś to jako
> zmasowany atak na Ciebie, któremu zresztą przypisywałaś wyssane z palca
> powody.

Co do zmasowanego ataku na mnie - nie jest to dla mnie pierwszyzna tutaj.
Ale tak, był to zmasowany atak. Można tak to nazwac :-)

--

Ikselka.

156. Data: 2010-02-04 21:41:53

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

>W Usenecie Vilar <v...@U...TO.op.pl> tak oto plecie:

> [...]
A ktoś odgrażał się, że nie poleci.....
I wierz tu Arze :-))))), MK

157. Data: 2010-02-04 21:42:09

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie Paulinka <p...@w...pl> tak oto plecie:

> Ależ masz wymagania, phi!

Normalnie bezczelna jestem!
--

Paulinka

158. Data: 2010-02-04 21:42:55

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Elaborat, jaki ciśnie się na usta
> [...]
Qrze!
Chyba, że lubisz kolorowe piórka. MK

159. Data: 2010-02-04 21:43:15

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> popisze, jakimi idiotkami jesteśmy, bo mamy tych samych mężów, a z nimi
> dzieci, pracujemy, gotujemy i generalnie coś nas uwiera. Czas umierać.

Zapomniałaś o praniu!!!!

Qra

160. Data: 2010-02-04 21:43:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 04 Feb 2010 22:17:04 +0100, medea napisał(a):

> Jesteś w swoim żywiole, co? ;)
>
> Nic specjalnego nie musiałoby się wydarzyć. Po prostu chciałabym, żeby
> przestała na mój temat kłamać i snuć nieziemskie domysły,

O! Kłamię i snuję?

> przypisywać mi
> jakieś prymitywne intencje.

Nie przypominam sobie tego.

> To wszystko. Jeśli zresztą tego nie robi, to
> rozmawiamy chyba w miarę sensownie. No i przydałoby się, żeby uczciwie
> podchodziła do dyskusji.

Uczciwie to znaczy tak, aby odpowiadało Tobie, jak sądzę.
--

Ikselka.

Re: Siła przesunięcia paradygmatu
Re: Siła przesunięcia paradygmatu