Re: Simvastatyna - o jakiej porze brać

Data: 2013-12-12 23:46:04
Temat: Re: Simvastatyna - o jakiej porze brać
Od: "Tomasz" <t...@g...com>

Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał

(choc wówczas trudno zrozumieć, skąd masz
> odwagę w ogóle ten lek przyjmować..),

W tym rzecz ze nie mam odwagi na przyjmowanie tego leku.
Na razie zbieram opinie na jego temat.
Z dotychczasowych dociekan wynika mi ze ten lek jest raczej swietnym
zrodlem kasy dla producentow niż lekiem poprawiajacym stan zdrowia.
Zaden z moich lekarzy nie byl w stanie wyjasnic mi po co mam brac statyny
skoro moj cholesterol jest w normie.
Ja mam umysl scisly i wszystko u mnie musi miec logiczne uzasadnienie.
Z tego co dotychczas przeczytalem to zbyt duzy cholesterol jest skutkiem
jakichs stanow chorobowych a nie przyczyna ich powstawania.
Zwalczanie jego produkcji przez organizm jest wiec jakąś pomyłką.
Należałoby chyba zwalczac przyczyne danej choroby a nie jej skutek.
Jesli masz inne zdanie na ten temat chetnie posłucham.

--
Tomasz