Re: Sól tej i tamtej ziemi...

From: Ikselka <i...@g...pl>
Subject: Re: Sól tej i tamtej ziemi...
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Date: Sat, 14 May 2011 12:38:31 +0200

Dnia Fri, 13 May 2011 23:28:45 +0200, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

> Do picia kiedyś filtrowałem wodę w Bricie -- drogi interes.

Filtruję w Bricie wodę na herbatę, kawę i na rosół, bo tu MUSI być miękka.
Do innych celów (inne zupy, gotowanie ziemniaków, ryżu, makaronu itp)
używam kranówki - mamy bardzo dobrą, tyle że bardzo zawapnioną.

> Teraz też filtruję, ale nie zmieniam filtra co miesiąc. :)

Ja muszę max co 3 tygodnie - wapnia jest tyle, że szok.

> Kwiatki podlewałem wodą, która mi zostawała po wymianie filtra - kilka
> litrów po zmianie było z zanieczyszczeniami węglowymi. Taka woda nie jest
> trująca, ale ponoć warto ją lać do kwitków, nie do buzi. :)

Robię tak samo.
W sezonie "niezimowym" używam deszczówki, którą zbieram w zbiorniku.

> Do żelazka (...)
> leję prosto z filtra...

Tak samo.

--