Sposób na bycie.

31. Data: 2012-09-29 20:47:37

Temat: Re: Sposób na bycie.
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Sep 2012 22:39:05 +0200, kali napisał(a):

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> no weź się zdecyduj - malkontent czy brzydal ?
> :))))

Jedno drugiego nie wyklucza... ;)

Pozdrawiam,
M., piękna i inteligentna :)

32. Data: 2012-09-29 20:49:42

Od: iska <l...@p...gmail> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 17:29, zażółcony pisze:

> Co tam u Iski ? Pojawia się na grupie ?

ach ach, a czemu sobie zawdzięczam imienne wspomnienie
redi? :)) stęskniłeś się? ;)
swoja drogą, miło Cię znów za rozmawiać a skoro już
się wyłoniłam, mam do Ciebie prośbę.
trza by mi pomóc rozkminić jedną ważną sprawę
natury...hmm.. ideologicznej i nie widzę tu nikogo
kto miałby wystarczające obeznanie. pomożesz? :)(piękny uśmiech)

isia

ps. oczywiście prośba o pomoc zasadna i uaktywni się, pod warunkiem, ze
nadal dysponujesz 200 IQ ;)))))

33. Data: 2012-09-29 20:54:28

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Jedno drugiego nie wyklucza... ;)

tak kumulacja zalet u jednej osoby ?
hm... by to zaproponować musiał bym
chyba jeszcze dodać narcyz ? :)))))

> Pozdrawiam,
> M., piękna i inteligentna :)

ale czy dostatecznie zła ?
"Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która się nie
sprzykrzy"
OSCAR WILDE

pozdrawiam
:)))

34. Data: 2012-09-29 21:04:56

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Sep 2012 22:54:28 +0200, kali napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> tak kumulacja zalet u jednej osoby ?
> hm... by to zaproponować musiał bym
> chyba jeszcze dodać narcyz ? :)))))

Dodać nigdy nie zaszkodzi :)
Byle sobie nic nie ujmować.
No może poza wiekiem :)
Ale z tym to Wy mężczyźni nie macie problemu.

> ale czy dostatecznie zła ?

Do rany przyłóż :)
Jeśliś waść wytrzymały na ból ;)

> "Co to jest zła kobieta? Jest to taki rodzaj kobiety, która się nie
> sprzykrzy"
> OSCAR WILDE
>
> pozdrawiam
> :)))

Pozdrawiam,
M.

35. Data: 2012-09-29 21:21:00

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu sobota, 29 września 2012 22:49:47 UTC+2 użytkownik iska napisał:

> ach ach, a czemu sobie zawdzięczam imienne wspomnienie
>
> redi? :)) stęskniłeś się? ;)

No to widzę, że wakacje ostatecznie się skończyły i nadeszła jesień :-)

Stalker

36. Data: 2012-09-29 21:22:25

Od: "kali" <g...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dnia Sat, 29 Sep 2012 22:54:28 +0200, kali napisał(a):
>

> Dodać nigdy nie zaszkodzi :)
masz na myśli wkładki z silikonu ?
> Byle sobie nic nie ujmować.
czasem trzeba cos odessać ? :))))

> No może poza wiekiem :)
> Ale z tym to Wy mężczyźni nie macie problemu.

z wiekiem coraz mniej problemów - to fakt :))))))

> Do rany przyłóż :)
> Jeśliś waść wytrzymały na ból ;)

kiedys , w ciemno,bym powiedział - że wytrzymały
ale jakoś z wiekiem - trochę tracę z tego poczucia
pewności - pewnie - trzeba by sprawdzić :))))))

37. Data: 2012-09-29 21:26:54

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Dodać nigdy nie zaszkodzi :)
> Byle sobie nic nie ujmować.
> No może poza wiekiem :)
> Ale z tym to Wy mężczyźni nie macie problemu.

Oj mylisz sie.
Znam takich, co to maja ogromny problem z wiekiem.
Wlasciwie to chyba kazdy facet to ma.
W koncu kryzys wieku... i takie tam.

38. Data: 2012-09-29 21:27:21

Od: zażółcony <r...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 23:21, Stalker pisze:

> No to widzę, że wakacje ostatecznie się skończyły i nadeszła jesień :-)

Pan pozwoli, że go wyminę nieco ...

Tak, Iska, troszkę się stęskniłem, a Twoich postów
niestety nie widzę, dopiero jak Stalker zacytował.

Tak to chyba jakoś jest, że najbardziej tęsknię
do tych, co raczej piszą mniej niż więcej.

Najbardziej to mi tu brak vonBrauna.
Z tego co pamiętam, ostatnio jak tu pisał, to wspomniał
coś, że mu wzrok siada. Być może już nie jest w stanie
pisać na grupy dyskusyjne ?

39. Data: 2012-09-29 21:28:29

Od: iska <l...@p...gmail> szukaj wiadomości tego autora

> No to widzę, że wakacje ostatecznie się skończyły i nadeszła jesień :-)
>
> Stalker

że jestem najpiękniejsza i wiecznie młoda to wiem, ale że aż tak?
albo przeceniasz mój wigor albo bezczelnie czepiasz się stalki ;)

40. Data: 2012-09-29 21:33:53

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Sep 2012 23:22:25 +0200, kali napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> masz na myśli wkładki z silikonu ?

Ja nikomu nie bronię. Co kto lubi.
A gdziez byś waść chciał sobie włożyć takową, jesli wiedzieć można? :)

> czasem trzeba cos odessać ? :))))

To pytanie? :)

Warunek - nie można bać się ssaków ;)
I innych, tych, no, stworzeń bożych :)

> z wiekiem coraz mniej problemów - to fakt :))))))

Ha, to złudzenie. Mniej tylko dlatego, że się o niektórych zapomina :)

> kiedys , w ciemno,bym powiedział - że wytrzymały
> ale jakoś z wiekiem - trochę tracę z tego poczucia
> pewności - pewnie - trzeba by sprawdzić :))))))
>

> pozdrawiam

Czyli wytrzymały. W końcu nie wszystko z wiekiem przemija :)

Pozdrawiam,
M.

Globiku.
Szanowni Państwo z TV!