Sposób na bycie.

51. Data: 2012-09-30 07:18:06

Temat: Re: Sposób na bycie.
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 23:26, Veronika pisze:

> Oj mylisz sie.
> Znam takich, co to maja ogromny problem z wiekiem.
> Wlasciwie to chyba kazdy facet to ma.
> W koncu kryzys wieku... i takie tam.

Może nie każdy, ale wielu. Słabeuszy.
To ci, którzy w imię "wielkiej miłości" odchodzą od rodzin wtedy, kiedy
te ich najbardziej potrzebują.

Ewa

52. Data: 2012-09-30 07:21:00

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 22:38, kali pisze:

> Użytkownik "medea" <e...@p...fm> napisał w wiadomości

> http://www.youtube.com/watch?v=SFrfKNkwYKE
> :)))

Nie musi. Nawet lepiej, jak nie jest, bo nie robi konkurencji. ;)

Ewa

53. Data: 2012-09-30 07:21:29

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-30 08:07, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-09-29 23:21, obywatel Stalker uprzejmie donosi:

> Ptaki się już szykują do odlotu...

Trza ptaszorom skrzydełka podciąć.

Ewa

54. Data: 2012-09-30 10:51:01

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2012 09:18:06 +0200, medea napisał(a):

> Może nie każdy, ale wielu. Słabeuszy.
> To ci, którzy w imię "wielkiej miłości" odchodzą od rodzin wtedy, kiedy
> te ich najbardziej potrzebują.

Ale to nie kwestia kryzysu wieku średniego, imo. Takim się po prostu jest,
albo nie.

Pozdrawiam,
M.

55. Data: 2012-09-30 11:01:11

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 29 Sep 2012 17:40:43 +0200, zażółcony napisał(a):

> No nie jestem przekonany.
> Oceniając po ilości, to czas jakiś tam
> jest. Wygląda na to, że brakuje jeszcze
> innego czynnika, który by dał jakość
> zamiast ilości.

Jednakoż te moje braki pozwalają mi widzieć Twoje nadmiary...
:-]
(by XL)

56. Data: 2012-09-30 14:35:11

Od: iska <l...@p...gmail> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-30 08:23, Stalker pisze:

> Proszę bardzo.
>
> Stalker

Nie dość, że taki przystojny to jeszcze taki uczynny. :D :)
Dziękuję.

57. Data: 2012-09-30 17:03:36

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-30 12:51, Fragile pisze:

> Ale to nie kwestia kryzysu wieku średniego, imo. Takim się po prostu jest,
> albo nie.

Pewnie, tylko że to zwykle ujawnia się dopiero podczas kryzysu. Nie
tylko wieku średniego zresztą, a jakiegokolwiek.
Kryzysy mogą dopaść każdego, ale najważniejsze jest to, jak sobie z nim
mężczyzna radzi.

Ewa

58. Data: 2012-09-30 17:18:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2012 00:52:05 +0200, Fragile napisał(a):

> Bycie inteligentną nie wyklucza bycia uszczypliwą :)

Ależ według tutejszych(sic!) kanonów inteligencja idzie w parze jedynie z
wciąż jednakowo entuzjastycznym tiutiurlitaniem z każdym i głaskaniem co
po(d)padnie.
(by XL)

59. Data: 2012-09-30 17:32:18

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 30 Sep 2012 19:03:36 +0200, medea napisał(a):

> Kryzysy mogą dopaść każdego, ale najważniejsze jest to, jak sobie z nim
> mężczyzna radzi.

Sam? No tia... Typowe.

Kiedyś jedna z koleżanek w pracy podczas rozmowy o tzw życiu zwierzyła mi
się, że ojciec zaczął pić, trudno z nim nawiązać pozytywny kontakt.
Obarczała go winą za całe zło, które się dzieje w domu rodziców, martwiła
się o mamę - że samotna, że ojciec jej nie pomaga, mało tego, traci
pieniądze na alkohol i takie tam, po prostu "zuo".
A ja zapytałam, czy nie chciałaby się zastanowić raczej nad wyjaśnieniem
pytania, DLACZEGO ojciec zaczął pić.
Bardzo się zadumała. Bo to była bardzo mądra kobieta.
:-]

(by XL)

60. Data: 2012-09-30 18:12:54

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-09-29 16:02, zażółcony pisze:

> Nadal jednak ciąży rys 'silnego podsumowania,
> kategorycznych, bezdyskusyjnych wniosków' i
> narzucanie się przy przechodzeniu na wypowiedzi
> w kierunku konkretnych osób:
> "Ależ zastałbyś oczywiście, jakiego? ..... Słabego
> człowieka, z jego człowieczością skulone w
> szafie. Może byś się nawet zbrzydził , bo to takie niepotrzebne , nic
> nie warte, mający same wady człowiek."

A wiesz, że ja mam bardzo podobne przemyślenia?
Glob ma bardzo ciekawe spostrzeżenia na poziomie abstrakcyjnym, ogólnym,
tak jak ostatnio np. w sprawie tłum kontra jednostka.
Przy czym bardzo jednostronne i najczęściej przeciągnięte do absurdu na
tak lun na nie. I to mu chyba przeszkadza w przeniesieniu tych
"socjologicznych" spostrzeżeń na poziom "psychologiczny".

Szyje ubranie, a potem się denerwuje, że na nikogo nie pasuje :-)
Tak jak ostatnio z bogu ducha winna medeą:

- Kobiety to suki, nie ma kobiecej solidarności
- glob, tak nie jest, bo tak i tak - tłumaczy medea
- Nie, nie tak jest - w głębi serca wszystkie jesteście sukami - po czym
"wciska" medeę w gorset pasującego mu dowcipu, bo wszak wiadomo, ze
medea MUSI pasować...

Krótko mówiąc: "ma rację w ogólności, rzadko kiedy w szczególności",
albo "szczególnie mu idzie ogólnie, lecz w szczególe nie ma racji w
ogóle" :-)

> Za to np u Iksi jakoś tak mnie się zdaje w drugą stronę
> - raczej postępująca radykalizacja, upraszczanie,
> minimalizacja swojego sposobu wyrażania się.

Sojusze kosztują :-)

Stalker

Globiku.
Szanowni Państwo z TV!