Re: Sposób na miękkie ręczniki?

następny post »
Newsgroups: pl.rec.dom
Date: Sun, 21 Feb 2016 03:59:16 -0800 (PST)
Subject: Re: Sposób na miękkie ręczniki?
From: n...@g...com

W dniu niedziela, 14 lutego 2016 19:05:49 UTC+1 użytkownik J.A. napisał:
> Nie udaje mi się mieć po kilku praniach miękkie ręczniki.
> Wiem, że zależy to zarówno od samego ręcznika (materiału)
> jak i sposobu prania.
> Czy ktoś mógłby doradzić z jakiego materiału ręczniki zachowują
> miękkość i w czym prać/płukać żeby nadal były miękkie?
> Moje przypominają papier ścierny. :-(

Oczywiście pierwsza odpowedź życzliwego to "płyn do płukania" :-\

Nie radzę. Do pewnego czasu stosowałam, bo się zachłysnęłam, jak wszyscy, tą
"zdobyczą technologiczną", ale jak się wczytać w skład i to, co o nim pisze się w
necie, a NIE pisze na opakowaniach, to... Jednym zdaniem - JUŻ NIE UŻYWAM.
Ręczniki LUBIĘ szorstkie. Od wilgoci na skórze i tak przecież natychmiast miękną. A
pachną, bo suszę je na dworze. No dobrze, ja akurat mam las za oknami...
Jeśli chcesz jednak koniecznie mieć miękkie (i pachnące) ręczniki, raczej kup
elektryczną suszarkę do prania, zamiast dodatkowej "chemii". Efekt murowany, będą
miękkie i przyjemnie pachnące - suszarka tak ma.

Polecam jeden z madrzejszych głosów:
http://greenspiracje.pl/do-skreslenia-z-listy-zakupo
w-plyn-do-plukania-tkanin/