Spostrzeżenia

61. Data: 2002-05-25 19:06:29

Temat: Re: Spostrzeżenia
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marzena Fenert" <m...@f...net> napisał w wiadomości
news:c4pueugq6ihcl25it7b80f4kjagr846prc@4ax.com...

> No zauwazyl - kolega ;)))))))))))))))
To kiepski mężczyzna z kolegi męża:-))))))
A już myślalem, że twój pomysł przejdzie nie zauważony do
najbliższych, przedświątecznych porządków:-)))))
Darek

62. Data: 2002-05-25 19:12:07

Temat: Re: Re:[Bylo] Spostrzeżenia [jest OT]brudne skarpetki
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości

> Tak czytam i czytam o tych skarpetkach i dochodzę do wniosku, że ja chyba
> żyję z ... kobietą :-)))

> Ale żeby nie było tak różowo to _nigdy_ nie schowa swoich butów do szafki
> ;-(
No i jesteś 100% szczęściarą, ze twój mąż to 100% mężczyzna.
Zawsze przecież coś musi być co nas wyróżnia. Jeśli nie skarpetki to buty,
jeśli nie buty, to inna odzież, cokolwiek byle było- dla zasady:-)))))))))))
> Mężczyźni jednak są z Marsa ;-)
A kobiety z Wenus;-) I dlatego istnieją te siły grawitacyjne wzajemnego
przyciągania(się do siebie) :-))))))))))))
Darek w sobotnio-jajcarskim amoku Hej!

63. Data: 2002-05-25 19:14:02

Temat: Re: Rozmiary :-) dp: Spostrzeżenia
Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:acogl6$rq6$1@news.tpi.pl...
[oczywiście całość ciach]
Nie ma to, jak być dobrze zrozumianym.
Skąd ja to znam:-)))))))))))))))))))))))))))
))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Darek

64. Data: 2002-05-25 19:35:42

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Użytkownik Huxley <h...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
> napisał:acldn2$78h$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> biust:
> liczba (najczesciej pewnie gdzies od 65 do 110... najczesciej
> spotykane 70-85) oznacza obwód POD biustem (srednia pomiedzy max
> wdechem i max wydechem), litera natomiast (od A - małe, do DD albo E -
> duze) oznacza wielkosc piersi.

A co z rozmiarem np. 75 G ? (bo ja takie nosze, wiem, że robią też np.
75 J :-)

--
Pozdrówka
Joanna gg 1489928

65. Data: 2002-05-25 19:39:05

Od: "Joasienka" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:
> Użytkownik "Iza" <c...@o...net.pl> napisał
>
> Tak czytam i czytam o tych skarpetkach i dochodzę do wniosku, że ja
> chyba żyję z ... kobietą :-)))
> Bo mój TŻ bardzo ładnie skarpetki (czy inne "brudy") wrzuca do kosza
> na brudną bieliznę.
>
> Ale żeby nie było tak różowo to _nigdy_ nie schowa swoich butów do
> szafki ;-(
> I stoi tak 6 _jego_ par przed szafką ........ potyka się o nie ale
> sam z siebie nie schowa.

No, wreszcie ktoś napisał, bo ja się trochę obawiałam, że jakaś dziwna
jestem :-).
Mój TŻ też ładnie chowa wszystkie brudne ubrania do skrzyni na brudne
ciuchy, ale butów też nie chowa, zresztą Wiktora butów też nie potrafi
schować, ale co mi tam, przedpokój mamy duży :-)

--
Pozdrówka
Joanna gg 1489928

66. Data: 2002-05-25 20:34:46

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madzik (bylo: anyia)" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:acogl6$rq6$1@news.tpi.pl...
> 38.
> Nie potrafie teraz powiedziec, skad pochodzi numeracja typu "dwojka",
> kolaczą mi sie USA w glowie, ale glowy nie dam ;-))))).

tak tutaj od 2 sie zaczyna numeracja dla kobiet.

sa tez jakby rodzaje bo sa dzialy dla petite, i tam tez zaczyna sie
od 2, dla kobiet, i jeszcze junor i tam tez zaczyna sie od 2 no a potemjuz leci
w gore co 2.

iwon(k)a

67. Data: 2002-05-25 20:43:19

Od: "Ula Dynowska" <u...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ciuchy, ale butów też nie chowa, zresztą Wiktora butów też nie potrafi
> schować, ale co mi tam, przedpokój mamy duży :-)

Mój również wynosi wszystko do łazienki ( i tam chowa w koszu, albo i nie,
jeśli się nie mieści ;), ale dopiero rano - ale to chyba normalne? :)) Ale
prawie zawsze pamięta :)
Butów też nigdzie nie chowa :)

Pozdrawiam - Ula

68. Data: 2002-05-26 08:19:03

Od: Marzena Fenert <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 25 May 2002 21:06:29 +0200, podpisując się jako "Sokrates"
<d...@w...pl>, napisałeś (aś) :

>To kiepski mężczyzna z kolegi męża:-))))))
>A już myślalem, że twój pomysł przejdzie nie zauważony do
>najbliższych, przedświątecznych porządków:-)))))

Oj, no jakby sam nie zauważył to ja bym się spytała czy widział jaki
piekny spay do mieszkania kupilam - wisi na zyrandolu ;))))))))
--
Marzenka i Kuba ==> http://jakub.fenert.net <==
Najpiękniejsze co jest na świecie, to pogodne oblicze.

69. Data: 2002-05-26 22:29:05

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joasienka" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> A co z rozmiarem np. 75 G ? (bo ja takie nosze, wiem, że robią też np.
> 75 J :-)

Madzik pewnie pracuje u dużego producenta biustonoszy, a im większy tym
mniej go interesują nietypowe rozmiary... ;-)
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

70. Data: 2002-05-27 05:37:59

Od: "Qwax" <...@...q> szukaj wiadomości tego autora

> Idealna kobieta powinna kochać swego męża i zawsze starać się go
zrozumieć,
> idealny mężczyzna powinien kochać swoją żonę i nigdy nie starać się
jej
> zrozumieć.

Daleko mi do ideału.

Pozdrawiam Qwax