Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.

Temat: Re: [Sprostowanie OT] Niedaleko pada jabłko terroru od drzewa idealizmu.
Od: zażółcony <R...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ender" <e...@n...net> napisał w wiadomości
news:hoio1q$o52$2@news.onet.pl...

> Chodziło mi żeby w nim te struny trącić, a nie w sobie poczuć.
> Ale to już nie ważne.

Jak chcesz we mnie trącać jakieś drażliwe struny, to Ci podpowiem:
- atakuj moją rodzinę, szczególnie z pozycji dobrze przygotowanej,
czyli wyszukując i inteligentnie operujac intymnymi faktami
z mojego życia
- okazuj brak szacunku dla wiedzy naukowej, na zasadzie: Ci głupi
naukowcy już 150 lat się biedzą nad tym modelem, ale ja
i tak wiem lepiej, bo mój kumpel jest żywym przykładem, że
jest zupełnie inaczej.

Być może mnie wtedy ostro wkurzysz i dostaniesz bluzgi,
a być może zaoferuję Ci tylko milczenie.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Powiem ci, że bardzo mnie rozczarowałeś.

Widzisz cb, co mu zrobiłeś?

> Gdybyś jeszcze trzymał się swojego kryterium emocjonalnego,
> to ok. Na tym polu faktycznie nie mam co iść w zaparte.
> Ale jeśli przedkładasz pokazywanie tego prymitywa, co nie potrafi
> pilnować ani swojego chamstwa ani pyska,
> and moje racjonalne, to nie ma o czym z tobą mówić.
> Po prostu na tej płaszczyźnie ubliżaj swoim Debilom,
> bo do mnie to ci jeszcze trochę brakuje.
> EOT

Oho! Ender nas po raz drugi opuszcza.

--

Paulinka machając białą chusteczką :)

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Twoje wnioski są żenujące, dosłownie z dna głupotek,
> jeśli wolność i uczciwość oznacza dla ciebie tylko cierpienie.

No ale cóż ja mam poradzić na to Ender, że nie rozumiesz prostego
tekstu? No bo chyba nie rozumiesz, skoro takie widzisz gdzieś wnioski...

> Wiesz co, wracaj lepiej do swojego kurnika,
> bo nie ma sensu udawać, że potrafisz wyjrzeć spoza niego.

Oj, widzę, że chyba musiało zdrowo zaboleć.

Ewa

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Owszem, ale dysproporcje intelektualne i zmarnowany czas
> i starania na jakieś porozumienie.

No więc czego nie zrozumiałeś Ender?

Ewa

Od: medea <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> Zapomniałem, że jesteś matką i tej rozmowy z Tobą nie powinno być.

Gadasz od rzeczy Ender. Najpierw źle coś zrozumiesz, a potem mi
próbujesz wmówić jakieś chore wnioski.

Ewa

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-26 21:09, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
ryknęło:

Nie chwal dnia przed zachodem słońca.

Q*a

Od: tren R <t...@n...sieciowy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 26-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

lada dzień cb zacznie plonkować.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2010-03-26 21:09, niebożę Paulinka wychynęło i cichym głosikiem
> ryknęło:

> Nie chwal dnia przed zachodem słońca.

No fakt, Ender lubi porazić. Tym razem przybędzie jako Pender i się
wszyscy zdziwimy.

--

Paulinka

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R pisze:
> Dnia 26-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

Czyli wszystko wraca do normy p.s.p-owej.

--

Paulinka

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2010-03-26 22:48, niebożę tren R wychynęło i cichym głosikiem ryknęło:
> Dnia 26-marzec-10, Qrczak wlazł między psychopatów i wykrakał:

> lada dzień cb zacznie plonkować.

Słońce to ma jednak niebagatelny wpływ na naturę.

Q*a

SEKS W NIEBIE :o)
(.) Faszym a Natura
KLAMSTWO PRZEDWYBORCZE...
Wyrok.
Re: # siedlisko-śmierdlisko "mundrości" trolla Robakksa