Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)

From: "Sky" <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.rodzina,pl.soc.seks
Subject: Re: Spuścić z tonu przyjdzie...drogie Panie... ;)
Date: Tue, 17 Apr 2007 00:49:55 +0200

news:f00t9l$7de$1@atlantis.news.tpi.pl...

> ewentualnie

> zwłaszcza

> Jeszcze mnie skleroza nie dopadła. Dlatego moimi (niestety) wyborami
> kierowała bardzo doczesna miło?ć, a kochliwy to ja jestem... Okazało się,
ze
> to najgorsze kryterium doboru przeciwnika w zwi?zku...

Nie jeśli patrzeć na ilość potomstwa...wynikłego z tych miłosnych "wojen"...
;P
Natura już wie co dla niej dobre...a koszty osobiste osobników nie grają dla
niej roli...w końcu i tak spisała nas od samego poczatku na straty... ;)
Echhh...my marni nad marnoci nośnicy genów życia...jako 'śmiertelnej choroby
przenoszonej drogą płciową'... ;)