Re: Środki przekazu kreują obsesję strachu.

Data: 2000-07-13 08:17:47
Temat: Re: Środki przekazu kreują obsesję strachu.
Od: "Piotrek. M." <p...@p...com.pl>

Magdalena napisał(a) w wiadomości:
<2...@n...aol.com>...
>Te wywody kompletnie sa pozbawione logiki. Bez urazy. Ci wszyscy ludzi,
ktorych
>mowia w TV (ze stalo im sie cos zlego), to przewaznie ci zwykli, przecietni
>ludzie, o ktorych pytasz. A poza tym moge Ci wymienic tak szybko pare
>przykladow z mojego otoczenia/znajomych itp:

Kazdy moze wymienienic cos ze swojego otoczenia ...

Mi bardziej chodzi o to co byloby gdyby charakter informacji bylby inny, lub
inaczej podawany. Gdyby tak mówic czesto i namietnie, o tym ze spoleczenstwo
tu i tam przeszkodzilo przestepcom, ze ludzie zareagowali stanowczo i ujeli
zlodzieja, itd.. itp... Takie informacje nakrecilyby spirale pozytywnych
reakcji w chwilach zagrozenia, A tymczasem ludzie rozpierchaja sie na widok
dresiarza, bedac przekonanymi, ze i policja nie poradzi sobie z tym
czlowiekiem....

Gdyby reakcje ludzi byly stanowcze, to prawdopodobnie zmalalyby liczba
przestepstw. No ale zachowania ludzi kreuja media....

Piotr. M.