Re: Środki przekazu kreują obsesję strachu.

Data: 2000-07-13 11:30:55
Temat: Re: Środki przekazu kreują obsesję strachu.
Od: "Duch" <a...@f...onet.pl>

> Wniosek - właśnie. Czy ludzie wewnętrznie potrzebuja karmy pełnej
> przemocy... czy w ten sposób odreagowują cos tam? Co kieruje mediami, że
> preferują taki właśnie styl programów???

Rzeczywiscie, napady, przemoc wydaje mi sie przesadzone, jeszcze media
to odpowiednio "wzmocnia", "nakreca". Nie spotkalem sie z przemoca,
pobiciami w moim otoczeniu - srednio/duze miasto.
.. z wyjatkiem zlodziejstwa, jest duze, okradli mnie juz pare razy i
moich znajomych tez.

Tak, ludzie potrzebuja ogladac to w telewizji, ale nie wiem czemu;
moze to pozwala to przezyc i jakos sie do tego ustosunkowac?
Zreszta telewizja pokazuje to co przyciagnie do telewizora
ludzi, czyli wlasnie m.in. przemoc.

Acha, nie ogladalem teraz telewizora przez pol roku, przez przypadek
zaobaczylem jakis dziennik i ... przemoc, morderstwo,
grobowa mina spikerki, szczegoly napadu, straszne nakrecanie...

A moze to takie "zbiorowe odreagowanie" poprzez "zlosc na duza przemoc"?
Acha, wydaje mi sie ze za slabo szuka sie i kara sie u nas
przestepcow, i stad sluszna "zlosc na przemoc".

Pozdrawiam, Duch