Re: Stek

Data: 2006-03-15 21:07:14
Temat: Re: Stek
Od: "Misiek" <p...@g...pl>

Użytkownik "Margola" <malgos@spamowi_mowimy_won.panda.bg.univ.gda.pl>
napisał w wiadomości news:dv92vj$24l$1@nemesis.news.tpi.pl...

> A ja proponuję się nie opierać bezmyślnie i bezkrytycznie na linkach.
> Internet jest pełen śmieci.

A ja proponuje poczytac przepisy w ksiazkach kucharskich i w technologii
zywienia
A jesli chodzi o zalaczone linki to pochodzily one z :
1. encyklopedii
2. slownika jezyka polskiego

Gdyby befsztyk mial byc zwyklym stekiem to nazywal by sie stek a nie
befsztyk
To tak jak tlumaczenie tytulu Dirty Dancing
na Wirujacy Sex