Re: Stronnictwo patriarchalne

Date: Sun, 28 Nov 2010 11:26:55 +0100
From: medea <x...@p...fm>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Stronnictwo patriarchalne
<4cec2d0a$0$20989$65785112@news.neostrada.pl>
<ichh3v$dnk$1@inews.gazeta.pl>
<4cee2861$0$20995$65785112@news.neostrada.pl>
<icmfbl$b9n$1@inews.gazeta.pl>
<4ceecf89$0$21000$65785112@news.neostrada.pl>
<icmmnp$8lp$1@inews.gazeta.pl>
<4cf0137b$0$22814$65785112@news.neostrada.pl>
<icpejh$kln$1@inews.gazeta.pl>

W dniu 2010-11-27 00:07, vonBraun pisze:

> No teraz ja nie wiem czy zrozumiałem. Zakładałem, że piszesz, że cieszą
> się z tego co im kupisz. Ale przyjmując, że jest z Wami tak jak myślę
> /czyli normalnie/ to jeszcze bardziej ucieszą się, gdy kupisz sobie coś
> wystrzałowego.

Nie o to chodzi.
Rozmawialiśmy o tym, że kobiety więcej sobie kupują i więcej czasu
spędzają w sklepach. Spędzają, ale niekoniecznie kupują tylko sobie.

> A jeśli wątpisz w to co piszę idz do sklepu z kosmetykami i sprawdź płec
> klientów.
> Podobno faceci w większej ilości pojawiają się w nich tylko przed
> świętami...

No wiesz, ja widuję i takie obrazki (choć bardzo rzadkie), kiedy
mężczyzna bardzo ochoczo podpowiada kobiecie przy doborze ciuchów. Z
dwóch powodów - albo żeby kupiła coś, w czym mu się podoba, albo w
trosce oswój portfel. ;) Natomiast normą chyba jest, że kobieta
podpowiada mężczyźnie i to raczej z tego pierwszego powodu.

> No ale tak przy ludziach? Na tym zdjęciu jest na konferencji prasowej.

Ludzie, którzy na ogół są na świeczniku, nie czują już takiej presji,
żeby przed kamerami wyglądać jak najlepiej. Dla nich to codzienność. Tak
myślę.

> To się rozumie samo - że tak powiem - przez się. :-)

Ale na tym TEŻ właśnie polega to "dostrzeganie kobiety w kobiecie" -
widzieć całokształt, nie tylko finalny efekt.

Ewa