Świeży koperek, natka pietruszki - przechowywanie przez parę dni

22. Data: 2014-07-17 01:54:23

Temat: Re: Świeży koperek, natka pietruszki - przechowywanie przez parę dni
Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jul 2014 22:20:19 +0200, Ikselka napisał(a):

> Jest sposób bardzo prosty - ale gdybyś się tu (ni z gruszki, ni z nomen
> omen pietruszki) Stokrotki nie czepił, to może bym Ci i poradziła. A tak to
> niech Ci to zielone schnie czy tam gnije, skoro nie potrafisz bez obrażania
> normalnie się wypowiedzieć.

Sugeruję potrenować czytanie ze zrozumieniem, bo chyba coś szwankuje.

[ The trouble with wanting something is the fear of losing it, or never ]
[ getting it. (Max Payne) ]

20. Data: 2014-07-17 01:54:23

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jul 2014 23:23:50 +0200, Nika napisał(a):

> Ja po umyciu i otrząśnięciu zawijam w całości w papierowy ręcznik, na to
> woreczek foliowy i do lodówki. Ewentualnie po przycięciu końcówek
> wkładam do kubka z wodą, na to woreczek foliowy i również do lodówki. W
> każdym przypadku staram się kontrolnie sprawdzać co parę dni (o ile nie
> zapomnę) stan wody w kubku/wilgotności ręcznika. Jeżeli widzę, że żadną
> miarą nie zużyję przed końcem ważności, to siekam drobno i zamrażam.

Mnie się czasami po prostu pomysły na użytkowanie zmieniają i potrzeba
użycia koperku czy natki się przesuwa w czasie. Zerkam potem w lodówkę i
widzę, że to wszystko smętnie zwisa.

No nic - spróbuję jeszcze wersję z owinięciem w papierowy ręcznik. :)

[ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli ]
[ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem. ]
[ (Chris Rock) ]

23. Data: 2014-07-17 07:38:17

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Nad kompem...

A to tylko jak smród twojej głupoty w pobliżu....

24. Data: 2014-07-17 23:58:39

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepiej z Tobą, Monisiu?
> --
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

Rzecz w tym, ze Tobie obojetne z kim :)
Oby tylko naklapac. Wiec jak nikt z Toba nie chce, meczysz na grupie.
Dyskutujac nawet sama z soba... :)
Moze sproboj z Piotrusiem, Malgosiu ?

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

25. Data: 2014-07-18 13:22:32

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 17 Jul 2014 23:58:39 +0200, @ napisał(a):

> Rzecz w tym, ze Tobie obojetne z kim :)
> Oby tylko naklapac. Wiec jak nikt z Toba nie chce, meczysz na grupie.
> Dyskutujac nawet sama z soba... :)
> Moze sproboj

> z Piotrusiem, Malgosiu ?

Nie Ty mi będziesz dyktować.

> @

SpróbUj. Kto "-uje" kreskuje, ten dostaje dwóje.
Widzę, że polonista szwankował. Może sama jesteś polonistką nawet, nie
zdziwię się.
I radzę się w ogóle zastanowić nad twoją działalnością w necie. Bo mozesz
mieć spore kłopoty.

26. Data: 2014-07-18 20:43:38

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mieć spore kłopoty.
>
> --
> XL "Nie należy mylić prawdy z opinią większości." Jean Cocteau

Bardzo sie juz boje :)
Jak zaczynasz chojraczko, to licz sie ze skutkami.
A najlepiej nastepnym razem zanim cos zrobisz to chociaz SPROBUJ pomyslec,
to naprawde nie boli.

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

27. Data: 2014-07-31 21:12:02

Od: Nika <w...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam jeszcze takie wideo, co prawda o sałacie

http://www.wimp.com/choplettuce/

ale może do ziół też się ta metoda nada?

- -

Nika

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

28. Data: 2014-07-31 21:49:12

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-07-31 21:12, Nika pisze:
> Znalazłam jeszcze takie wideo, co prawda o sałacie
>
> http://www.wimp.com/choplettuce/
>
> ale może do ziół też się ta metoda nada?

Hm, metoda dość pracochłonna i, co gorsza, wymaga kilku pojemników i
sporo miejsca w lodówce, by przechować jedną główkę sałaty.
Ja ostatnio posiłkuję się znacznie wygodniejszym sposobem jeśli chodzi o
sałatę. A mianowicie kupuję sałatę w minidoniczce i przechowuję ją w
lodówce, podbierając sobie liście w ramach zapotrzebowania, jak z
grządki. ;)

Ewa

29. Data: 2014-08-01 12:22:56

Od: Sławomir Kurek <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

A przy okazji zapytam, czy wiecie może w jakim sieciowym sklepie można kupić
pietruszkę pachnącą jak pietruszka z babcinego ogródka?

Trucizna nasza powszechna.
Napaliłam dziś...
I na moje wyszło!
czym umyć