Świeży koperek, natka pietruszki - przechowywanie przez parę dni

11. Data: 2014-07-16 12:21:34

Temat: Re: Świeży koperek, natka pietruszki - przechowywanie przez parę dni
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A nie lepiej, żeby te stokrotki w wazoniku stół zdobiły?

Koperek z pietruszką też mają zdobić, żywić y bronić (przed awitaminozą
czy innym niedoborem żelastwa). No ale nie wszystko od razu przecież.

> Stokrotka to chyba kwiatek odporny na zimno, więc temperaturę 5 stopni
> (tyle jest u mnie w lodówce) powinna wytrzymać. Tylko raczej wybrałabym
> tę wersję bez folii, bo kontakt płatków z mokrą folią mógłby im
> zaszkodzić. Kwiaty kwiaciarniane też przechowuje się w chłodniach.

Dość to oczywiste. No nic, moją uwagę zwróciło po prostu to powstrzymanie
się od sypania w krąg mądrymi radami. Za karę. Rzecz niebywała, ale może
jest w tym metoda.

> W podobny sposób przechowywałam szparagi. Owijałam całą wiązkę
> nasączonym zimną wodą ręcznikiem kuchennym (tkaninowym), do worka i do
> lodówki. Jedne takie zapomniane (bo nawet największemu smakoszowi w
> końcu się znudzi) nawet po tygodniu trzeszczały jak zupełnie świeże.

Często coś trzeszczy ze starości, ale rozumiem, że to nie ten przypadek.

Jarek

--
PRO SZE ZWONIDŹ JEŹLIKTO HCE PO RADY
PROSZE PÓKADŹ JEŻLIKTO NIEHCEPO RADY

12. Data: 2014-07-16 13:00:04

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Dość to oczywiste. No nic, moją uwagę zwróciło po prostu to
> powstrzymanie się od sypania w krąg mądrymi radami. Za karę. Rzecz
> niebywała, ale może jest w tym metoda.

No tak tak, mogłam się domyślić. Ale - jak widać - na mnie stokrotki
działają wręcz zachęcająco.

Ewa

13. Data: 2014-07-16 18:39:02

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> >
> Jest sposób bardzo prosty - ale gdybyś się tu (ni z gruszki, ni z nomen
> omen pietruszki) Stokrotki nie czepił, to może bym Ci i poradziła. A tak
> niech Ci to zielone schnie czy tam gnije, skoro nie potrafisz bez
> obrażania
> normalnie się wypowiedzieć.
Byłaś głupią kurwą, jesteś głupią kurwą i niestety zostaniesz głupią kurwą
do końca swoich dni.
Takoż się to twojej psiapsiułki stokrotki dotyczy, dobrałyście się jak w
korcu maku.
Niezbyt wiadomo, która głupsza.

14. Data: 2014-07-16 20:41:27

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> U niektórych powoduje notoryczną zgagę i sraczkę oraz gwałtowny rzut żółci
> na mózg - cóż, niektórzy mają niesprawne (bo wyeksploatowane na skutek
> miotania nimi przez paskudną mentalność) wszelkie posiadane zwieracze...
> :-))

Do mieszanek dodawana jest głuwnie w celah estetycznyh, ale także ze względu
na swoje właściwości.

--
http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' syntezator mowy czytający
cyrylicę GdakMini2_01 i program dietetyczny NOWA WERSJA Ananas1_03f

15. Data: 2014-07-16 21:07:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2014 20:41:27 +0200, Stokrotka napisał(a):

> Do mieszanek dodawana jest głuwnie w celah estetycznyh, ale także ze względu
> na swoje właściwości.

Klosikowi zwieracz puścił :-D

16. Data: 2014-07-16 21:31:16

Od: Hans Kloß <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ikselka" <i...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Klosikowi zwieracz puścił :-D

Mój zwieracz przynajmniej otwiera sie nad klopem, ty zaś masz jakąś przetokę
do czaszki....

17. Data: 2014-07-16 22:38:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2014 21:31:16 +0200, Hans Kloß napisał(a):

> Mój zwieracz przynajmniej otwiera sie nad klopem

Nad kompem...

18. Data: 2014-07-16 23:38:44

Od: "@" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> j.w.
> --
> XL z ciętymi liśćmi selera świeżymi od miesiąca

schizofrenia Cie dopadla, czy Ty tak zawsze sama z soba gwarzysz ?

@

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.

19. Data: 2014-07-17 00:47:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 16 Jul 2014 23:38:44 +0200, @ napisał(a):

> schizofrenia Cie dopadla, czy Ty tak zawsze sama z soba gwarzysz ?

Lepiej z Tobą, Monisiu?

21. Data: 2014-07-17 01:54:23

Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Jul 2014 22:45:13 +0200, FEniks napisał(a):

> Ja zwykle płuczę zimną wodą, lekko otrząsam (ale tak, żeby na natce
> zostały kropelki wody), wsadzam do woreczka foliowego i do lodówki.
> Trzyma się kilka dni do tygodnia.

Dzięki - sprawdzę i tą metodę. :D

[ Jak mawia stare przysłowie: Kto nie ma szczęścia w kartach, ten nie ma ]
[ pieniędzy na miłość... (znalezione w necie) ]

Trucizna nasza powszechna.
Napaliłam dziś...
I na moje wyszło!
czym umyć