Strona główna Grupy pl.rec.kuchnia Świeży koperek, natka pietruszki - przechowywanie przez parę dni Re: Świeży koperek, natka pietruszki - przechowywanie przez parę dni

Re: Świeży koperek, natka pietruszki - przechowywanie przez parę dni

From: Przemysław Ryk <p...@g...com>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Świeży koperek, natka pietruszki - przechowywanie przez parę dni
Date: Thu, 17 Jul 2014 01:54:23 +0200
Sender: p...@g...com

Dnia Tue, 15 Jul 2014 23:23:50 +0200, Nika napisał(a):

> Ja po umyciu i otrząśnięciu zawijam w całości w papierowy ręcznik, na to
> woreczek foliowy i do lodówki. Ewentualnie po przycięciu końcówek
> wkładam do kubka z wodą, na to woreczek foliowy i również do lodówki. W
> każdym przypadku staram się kontrolnie sprawdzać co parę dni (o ile nie
> zapomnę) stan wody w kubku/wilgotności ręcznika. Jeżeli widzę, że żadną
> miarą nie zużyję przed końcem ważności, to siekam drobno i zamrażam.

Mnie się czasami po prostu pomysły na użytkowanie zmieniają i potrzeba
użycia koperku czy natki się przesuwa w czasie. Zerkam potem w lodówkę i
widzę, że to wszystko smętnie zwisa.

No nic - spróbuję jeszcze wersję z owinięciem w papierowy ręcznik. :)

[ Nie pokonasz kobiety w kłótni, to niemożliwe. Nie wygracie, bo jeśli ]
[ chodzi o kłótnię, to my mamy pod górkę. Bo my musimy mówić z sensem. ]
[ (Chris Rock) ]