Re: Syn

Data: 2004-11-19 21:09:10
Temat: Re: Syn
Od: Makrofag <m...@g...pl>

Renata napisał(a):
> Zwracam sie z zapytanie dotyczace zazywania używek typu (marihuana)i ich
> oznakach.Chodzi mianowicie o mojego syna ma 15lat,ostatnio zauwazylem ze
> wracajac ma
> zaczerwienione oczy tzn bialka i jakies male.Czy to moze byc jakis znak ze
> cos bierze, alkoholu nie wyczuwam od niego?Pozdrawiam

Zastanów się, czy nie widziałaś u niego jakiś dziwnych przedmiotów tzn.
torebeczek (takich z zamknięciem), lufek, folii aluminiowej, kwasek
cytrynowy lub dziwnych zdarzeń np. znikających z domu przedmiotów,
pieniędzy z Twojego portfela. Pytanie o stosunek do narkotyków nic nie
da. Osoby biorące narkotyki potrafią się doskonale maskować, wiedzą co
powinny powiedzieć.

Jak twoje podejrzenia będą czymś poparte, poprostu udaj się do apteki i
poproś o testy na obecność narkoryków. Proponowałbym testy na
amfetaminę, marihuanę, morfinę.

Makrofag

http://cpp.info.pl
htpp://cpp.info.pl/forum/