Re: Syndrom ateusza

From: "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.soc.religia
Subject: Re: Syndrom ateusza
Date: Tue, 4 Mar 2008 21:28:41 +0100

news:fqi5ue.ik0.0@poczta.onet.pl...
> "Chiron" <eleuzis@nospam_polbox.com> wrote in message
>
> A nie jest?
> Potrafisz mi moze pokazac eksperyment dowodzacy istnienia Boga?

Czyli nie jest wyimaginowane np istnienie fotonów? Ależ oczywiście, że jest.
Kwarków, neutrino także. No ale od czego doświadczenie- o to Ci przecież
szło? No to w takim razie czyń miłość. Zawierz całe swoje postępowanie Bogu-
niech Cię prowadzi. I nie oczekuj niczego w zamian. Nic- tylko módl się-
najlepiej niech to będzie modlitwa dziękczynna- i czyń wokół miłość. Może
nawet Ty w ramach takiego eksperymentu ZROZUMIESZ, że Bóg istnieje?

> A co mnie obchodza Twoi zmieniajacy zdanie koledzy?
> Moze powiedzieli Ci ze zmienili zdanie bo mieli juz dosc rozmowy
> z Toba i to byl ich zdaniem jedyny sposob abys sie juz zamknal? :-))
Raczej nie. Jednakże pewności nie ma. To fakt.

> Oczywiscie. A Ty nie potafisz?

NIE UCIEKAJ! Zdefiniuj, proszę. Nie musi to być od razu Twoja właśna
definicja- ale czemu nie? No to czekam na definicję- tylko ma być RACJONALNA

Chiron