Re: Synteza - abyś nie miał zeza

From: Marek Józefowski <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia,pl.sci.fizyka
Subject: Re: Synteza - abyś nie miał zeza
Date: Wed, 10 Nov 2010 17:54:44 +0100

W dniu 10/11/10 3:22 AM, AW pisze:

> A więc wierzysz święcie, że pojęcia jakie ci wpojono w łepek o nauce,
> wykopaliskach, setkach tysięcy lat, itp, to rzeczywistość bardziej prawdziwa
> niż własne doznania? A co będzie, jeśli będę cię tłukł po jajach młotkiem,
> udowadniając jednocześnie w wielce naukowy sposób, że stanowi to właśnie
> uzdrowienie oraz orzeźwiają przyjemność? Uwierzysz mi, prawda? Najpierw naucz
> się odróżniać dane od interpretacji danych. Zaiste, daleko ci jeszcze do
> dżdżownicy.

Nie imputuj mi w co ja wierzę - nie masz o tym zielonego pojęcia.
Kwestie naukowe zresztą z wiarą niewiele mają wspólnego, bo
prawie zawsze W NIC tutaj nie wierzę a priori,
jeżeli dogłębnie nie zrozumiem - w to wchodzi również własnoręcznie
przeliczenie.
Tak więc po jajkach to Ty możesz się tłuc...co zresztą być
może wyszło by Ci na dobre - nie pisałbyś takich bredni.
--
The only difference between a tax man and a taxidermist
is that the taxidermist leaves the skin. [Mark Twain]