Re: Szarlotka Lilli

Data: 2002-10-02 09:49:26
Temat: Re: Szarlotka Lilli
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl>

Użytkownik "DanaB" <d...@n...com.pl> napisała:
> Mam ciasto orzechowo-czekoladowe z gruszkami, nazywamy je ciastem Borysa, bo
> to wlasnie moj starszy synus wymyslil 2 lata temu

Sprytny chlopak :)

> 20x25 cm o wysokim brzegu (mam rodzaj brytfanny, w ktorej to ciasto cudownie
> sie piecze).

Tortownica chyba tez sie nada.

> 2 szklanki maki tortowej
> 1 szklanka cukru
> 5 duzych jajek
> 20 dkg masla
> 2 plaskie lyzeczki proszku do pieczenia(polskiego)
> 1/2 tabliczki (minimum) gorzkiej czekolady
> spora garsc posiekanych orzechow wloskich lub laskowych
> kilka gruszek

Skladniki podobne jak w tym smakolyku z gruszkami, ale maki tu jest
wiecej...

> Wylac ciasto do foremki, ulozyc osemki gruszek
> grzbietami do gory. Piec ok 30-35 minut w temp. 180-200 stopni C; sprawdzic
> patyczkiem, czy gotowe.

Bardzo krotki czas pieczenia... tyle czasu to ja pieke tylko biszkopt :)
Ale to juz szczegol, bo bede piec tyle czasu, ile bedzie to konieczne.
Dzieki za ten przepis :) Na pewno go wyprobuje.

Pozdrawiam
Lilla