Szkodliwe pralki

101. Data: 2017-04-29 01:04:48

Temat: Re: Szkodliwe pralki
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Pszemol napisał:

> Czyżbyś myślał o serku Limburger? Ktoś mnie namówił abym spróbował
> na wycieczce do Wisconsin (tam dużo starej emigracji z Niemiec, to
> i zwyczaje kulinarne te niemieckie przypominają) ale nie dałem rady...
> Wali od tego sera jak od przepoconych skarpetek przywiezionych
> w plecaku z wycieczki w góry :-)

Z ciekawych i słynnych na cały świat śmierdzieli ostatnio dostępne
są w Polsce serki ołomunieckie. Nominalnie są to nawet twarożki.

Jakoś mało mnie to interesuje.

Jarek

--
Našel jsem včera hvězdu
pět rudých cípů měla

102. Data: 2017-04-29 01:05:45

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Ona pisała, że starsze ręczniki mają zarazki i trzeba je wyrzucić po
> 3-ch latach i kupić nowe.

Jeśli zarazek młodszy niż trzy lata, to groźny nie jest?

Jarek

--
A działał wśród tych uczonych Piotr Dreptak, asystent młody,
Który stosował swe własne, zupełnie odmienne metody,

103. Data: 2017-04-29 08:57:49

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

> Ona pisała, że starsze ręczniki mają zarazki i trzeba je wyrzucić po
> 3-ch latach i kupić nowe. Tak jakby nie pomyślała, że to sie pierze!

I wygotowuje.
Ja zawsze wygotowuję po tzw. gościach, a te "po nas" też od czasu do czasu.
Gdy dzieci były małe, to gotowałam ręczniki i pościel przy każdym praniu -
ze względu na bezpieczeństwo dzieci.

> Też mam od dawna ręczniki, które są super, bo kiedyś wykonywano je
> porządniej. Wiele z tych nowych już wyrzuciłam , bo cienkie i wygłądały
> wkrótce jak ....

... ściery :-)

> Mam ze 2, które pralka mi po bokach postrzępila, ale mam maszynę do
> szycia i na nowo podrębilam je.

U mnie teraz któryś się zaczyna strzępić, a raczej odpruwa się obrąbek -
podszyję i ręcznik będzie jak nowy.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

104. Data: 2017-04-29 09:38:26

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 08:57 Ikselka <i...@g...pl> pisze:

> Animka <a...@t...wp.pl> wrote:

(...)
> [...]
> czasu.
> Gdy dzieci były małe, to gotowałam ręczniki i pościel przy każdym praniu

A prasowanie Wam nie wystarczy?
Przynajmniej jeśli chodzi o pościel.

--
Trefniś

105. Data: 2017-04-29 09:42:11

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-04-27 o 09:39, Marteczka pisze:
> CZYTajcie! jak ratowac dzieci!
> Najcenniejsze informacje są czesto ignorowane przez leniwe
> pseudomamuśki. Moje niektóre znajome mają dzieci i wiedzą jak im szkodzą
> ale to ignorują!! Ze zwykłego LENISTWA. Szkoda słów na takie mamki...
> Tu jest wszystko wyjasnione:
>
> https://mymamusie.wordpress.com/2017/04/26/uwaga-na-
bakterie-z-pralki/

Chyba że jest to pralka ekologiczna 3(a nawet5 ) w 1
https://www.facebook.com/WyluzujPan/videos/432254417
150229/
pozdr
Stefan

106. Data: 2017-04-29 10:09:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> (...)

> (...)
>
> A prasowanie Wam nie wystarczy?
> Przynajmniej jeśli chodzi o pościel.

Nie zawsze mam siłę, aby prasować - choć mam elektryczną prasowalnicę.
Kiedyś obowiązkowo zanosiłam wygotowane poszwy, poszewki, prześcieradła i
ręczniki do maglowania. Dziś mam pościel głównie z porzadnej kory i
flaneli - wystarczy tylko wygotować od czasu do czasu. Białą adamaszkową i
lnianą prasuję prasowalnicą, ale i rzadziej używam przez to, głównie dla
gości żeby dobrze się w niej czuli, ze naprawdę czysta i gładka. To
podstawa gościnności.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

107. Data: 2017-04-29 10:40:59

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 19:57 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

> Fri, 28 Apr 2017 12:26:39 +0200, w
> <o...@t...wroclaw.vectranet.pl>, Trefniś

> Pralkę czy Ikselkę?

Trzeba poczekać, która się pierwsza zapieni. To ta druga będzie na szaro.

--
Trefniś

108. Data: 2017-04-29 11:05:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.04.2017 o 09:38, Trefniś pisze:

> A prasowanie Wam nie wystarczy?
> Przynajmniej jeśli chodzi o pościel.

Już myślałam, że nikt oprócz mnie na to nie wpadł, hi hi.

Ewa

109. Data: 2017-04-29 11:10:04

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .04.2017 o 11:05 FEniks <x...@p...fm> pisze:

> Już myślałam, że nikt oprócz mnie na to nie wpadł, hi hi.

Mężczyźni generalnie większą uwagę zwracają na zawartość pościeli...
Natomiast dla niektórych kobiet pościel niewyprasowana NIE jest godna
położenia na łóżku!

--
Trefniś

110. Data: 2017-04-29 13:26:33

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Mężczyźni generalnie większą uwagę zwracają na zawartość pościeli...
> Natomiast dla niektórych kobiet pościel niewyprasowana NIE jest godna
> położenia na łóżku!

Bez prasowania tylko kora i flanela - i to od biedy.

przyjaciół. Oto luksus według Epikura." F. Nietzsche.

Jaki termos obiadowy?
Co zrobić poświątecznie?
Re: FREE CLASSIFIEDS
Apply for real passports, visa, driver's license, ID, etc
Wielkanoc, Dzień Słońca..