Re: Szkoła - to nie do przyjęcia...

From: "Jacek" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Szkoła - to nie do przyjęcia...
Date: Thu, 29 Jan 2004 21:18:15 +0100
Sender: q...@p...onet.pl@uh71.neoplus.adsl.tpnet.pl

"Olga" <o...@b...wroc.pl> wrote in message
news:bvb0ut$2ja$1@opat.biskupin.wroc.pl...

Myślę że widzisz tę sprawę szerzej niż piszesz i dobrze,
wciąż jesteśmy przyzwyczajeni do słowa dajcie zróbcie itd.

U nas w domu też mamy taki podwójny obraz nauczycielsko rodzicielski.
W takim świetle nie rozumiem problemów autorki wątku, dziecko się uczy i to jest
bardzo dobrze,
oczywiście nie należy pozwolic na całkowite uzaleznienie się od obowiązków
szkolnych
ale tu potrzbni są rodzice, którzy zabiorą dziecko na ferie szkolne na wspólny
wyjazd,
zapełnią czas w weekendy na wspólne wypady itp.

Krytykowanie w tej sytuacji systemu szkolnictwa, która w niewielkim stoponiu
przycznia się do
takich aktywności
dziewczyny jest zwykłym biernym narzekaniem

Popieram Twoje stanowisko (tego podobno się nie pisze)

Pozdrawiam

Jacek