Re: Szpinak - lasagne

From: "rallyfreak" <r...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Szpinak - lasagne
Date: Wed, 4 Jan 2006 13:49:53 +0100

Użytkownik "Konrad Kosmowski" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:dpgf9m$pio$2@nemesis.news.tpi.pl...
> ** rallyfreak, 2006-01-04 12:59:

> Da się kupić świeże w sumie. :)

Zakupy robilem w poniedzialek i nawet w markecie pustki na polkach byly.

> Nie pasuje mi do miksu, tak samo szpinak *i* brokuły, dałbym sam szpinak.

Sam nie bylem pewien ale naprawde polecam. Wyszlo calkiem ciekawie..

> Spróbuj pół na pół: Mozarelli - nie musi być jakoś bardzo jakościowo
> wykwintna, taki polski odpowiednik (nie z wody tylko w "kiełbasie")
> wystarcza; jakiś niebieski/pleśniowy np. Rokpol czy Lazur

Dobry pomysl na kolejna ewolucje..

> Nie pasuje mi to w ogóle do szpinaku. :) Ale to tylko moje zdanie.

I tu tez jestem zadowolony z polaczenia. Zaden smak nie dominowal i
wszystkie bylo czuc.

> Do wszystkiego. :)

> Z wierzchu przydałoby się jeszcze beszamelem (w Twoim przypadku wiekszą
> ilością tego sosu) przykryć aby nie wysychało.

I tak bylo.. plus zielone przyprawy dla ozdoby.

Polecam sprobowac. Nawet osoba nie przepadajaca za szpinakiem zajadala, a
bylo 500g.

Pozdrawiam

Kuba