Re: Szuflady w kuchni

From: Hanka Skwarczyńska <hanka@[asiowykrzyknik]truecolors.pyly>
Newsgroups: pl.rec.dom,pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Szuflady w kuchni
Date: Tue, 5 Dec 2006 14:15:26 +0100

news:el1t9u$6gj$2@jaszczomp.tahoe.pl...
> [...] Zdradź mi tę tajemnicę, bo martwię się o olej ;-).

Przecież to proste. Bardzo głęboka szuflada :) A raczej bardzo wysoki front,
bo sam mechanizm szuflady może mieć wysokość standardową, boki czy rurki na
wysokości 10cm spokojnie utrzymują stojącą butelkę. Z tym, że lepiej, żeby
to nie była ta na samym dole, bo szuflada ciągnięta za górę, a jadąca dołem,
pracuje ciut dziwnie :)

(Tak, można zrobić normalne cargo, które w sumie tym właśnie jest. Tylko
czemu ono takie drogie? :)

> [...] Jakie masz rozwiązanie szafki narożnej?

Ciężko wywalczone, stolarz opierał się rękami i nogami ;) Powstało zresztą
przy nieocenionej pomocy Kolegów z Grupy. Blat jest oparty na sąsiednich
szafkach, pod niego wjeżdża szafka na kółkach, do ciągnięcia której służy
pseudoszuflada, będąca w rzeczywistości otwartym od góry pojemnikiem z
przytwierdzonym na stałe frontem. Drzwiczki zasłaniające tę ruchomą szafkę
są przymocowane do korpusu szafki "bocznej". A w trójkątnych narożnikach
pozostających obok jeżdżącej szafki są samontowane półki na wspomniane
klamoty.

Rany, jak to czytam, to sama nie rozumiem ;) W każdym razie jeśli o mnie
chodzi, rzecz się sprawdza, jedyne, co bym zrobiła inaczej, to półki-kosze z
dostępem z boków zamiast monolitycznej szafki - jest bardzo głęboka i trudno
się dostać do tego, co upchane w końcu.

Magic corner za 2000? To coś jak z podwajaniem wartości trabanta? :D

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE.