Re: Szukam ciasto na Mikołaja!

Data: 2000-12-16 10:15:55
Temat: Re: Szukam ciasto na Mikołaja!
Od: "Barbara Olszewska" <b...@f...buy.pl>

Użytkownik "Konrad Brywczyński" <b...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
news:91dpuf.3vva2b3.1@Konrad.Brywczynski...

> Nie miałaś na/w opakowaniu przepisu? Mam takie formy na wielkanoc
(zajączek,
> baranek) i tam były jakieś. Jedno całkiem niezłe na ciasto z orzechów
> (część mąki zastępuje się orzechami mielonymi). Ciasto przypomina babkę
> piaskową. Możesz spróbować ze standardowym przepisem, podmieniejąc 1/3
mąki
> tymi orzechami. A jak chcesz, to mogę odszukać tamten przepis.

Był jeden przepis ale tylko po niemiecku brak slownika uniemozliwil mi
dokladne przetlumaczenie. Dodatkowo nie mam zaufania do przepisow w ktorych
ilosc maki jest podawana w ilosciach np. 365 g. i tak samo pozostale
skladniki.
Jezeli mozesz podaj mi swoj przepis. Ewentualnie podpowiedz czy piernik albo
babka utrzymaja sie w takiej formie wys. 22 cm. Boje sie ze ze za wilgotne
ciasto spowoduje rozjechanie mikolaja
Barbara