Re: Szukanie nowych leków przez komputer

Data: 2006-08-04 19:18:35
Temat: Re: Szukanie nowych leków przez komputer
Od: "bartekLTG" <b...@o...ciach.pl>

Użytkownik "stokrotka" <o...@a...pl> napisał w
wiadomości news:39dc.0000017b.44d398fc@newsgate.onet.pl...
> Może tak, może nie.

Mozna, wejdz na strone bonic, info o SETI bedzie;)

> Nie znasz się. Jeśli ustawisz wszystkie zabezpieczenia na maxa (co
> polecam)
> to uniemożliwi to działanie takiego programu.

Znow nieprawda. Ustawiam na maxc i dziala.
Chyba coś zle skonfigurowałaś.

> Utrudnia to nawet odpowiadanie na takie posty, i zmusza każdorazowo do
> rozluźnienia zabezpieczeń na moment, ale w domu to się opłaca, (w pracy za
> komputer odpowiada informatyk, więc to jego zmartwienia, a nie
> pracownika).

Juz jestem pewien, masz zle skonfigurowany komputer;)

> Całkiem spore.

30, 50;>
No, chyba ze emul Ci chodzi;>

> Komputer to nie tylko procesor, to pamięć operacyjna, dysk, jego pamięć
> operacyjna i inne zasoby (elementy). Każdy może być tzw. "wąskim gardłem".
> Tak więc wykożystanie procesora nie pokazuje właściwie, o ile będzie
> komputer
> wolniej pracował, po zainstalowaniu oprogramowania liczącego lekarstwo.

Ustawiasz piorytet zadania na idle i bedzie ostatni przy
przydzielaniu zasobow. Zreszta, robi tak chyba domyslnie.

> To zależy co się tym komputerem robi, a poza tym zajmuje czas i już.

Mniej nie pisanie NTG na usenet;)

pozdrawiam
bartekltg