Re: Szybkie obiady

From: Theli <k...@a...edu.pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: Szybkie obiady
Date: Mon, 07 Feb 2000 16:20:32 +0100

Jerzy Karbowski napisał(a):

> Witam wszystkich kucharzy i smakoszów.
> Pojawiam się na tej liście po raz pierwszy i nie wiem czy temat, który
> chciałbym zapoczątkować już kiedyś istniał.
> Otóż proszę wszystkich grupowiczów o przedstawianie przepisów na dania
> obiadowo-kolacyjne, które można szybko i łatwo zrealizować przy "normalnym"
> trybie pracy, tzn. powrót do domu 17.00-18.00, wcześniej śniadanie w pracy
> ok. 11.00.

Nie jestem moze smakoszem i niektorych oburzy moj sposob przygotowywania
potraw, ale polecam cos, co doskanale sprawdzalo sie w czasach
studencko-akademikowych...
piersi z kurczaka lub indyka kroimy na paseczki lub male kawaleczki,
wrzucamy malymi porcjami na bardzo goracy tluszcz na patelni (lub lepiej
woku) i smazymy na rumiano, dodajemy do tego co akurat mamy pod reka -
ja testowalam z (i ze calkiem niezle smakuje) pieczarkami, papryka
czerwona, kielkami, groszkiem z puszki, kukurydza, mrozonymi mieszankami
warzywnymi, ananasem, czyli co sie nawinie, to na patelnie :),
trzeba tylko pamietac, zeby smazyc w mozliwie wysokiej temperaturze, bo
inaczej zacznie nam sie to gotowac zamiast smazyc
przyprawiamy czym lubimy (polecam curry), mozna podlac jeszcze piwem lub
winem...
Jak mamy dosc czasu, to gotujemy jeszcze ryz lub ziemniaczki.

Pozdrawiam i zycze smacznego

Theli

--