TVN Style

1. Data: 2004-08-02 15:37:13

Temat: TVN Style
Od: "emka" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno juz ruszył ten kanał. Czy będzie on dostępny w kablówkach? A może
ktoś juz go odbiera?
Pozdrawiam, Ewa.

1. Data: 2004-08-02 16:17:59

Temat: Re: TVN Style
Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "emka" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości
> Podobno juz ruszył ten kanał. Czy będzie on dostępny w kablówkach? A może
> ktoś juz go odbiera?
> Pozdrawiam, Ewa.

ja dobieram zwykla satka , jest emisja probna:) Podobal mi sie mini reportaz
o szminkach robionych na zamowienie dla indywidualnych klientek. Koszt
takiego cudenka to 1200 euro. Ech, chanel okazala sie byc tania firma z
dolnej polki:)
=====
annaM

1. Data: 2004-08-02 16:20:39

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-02 18:17,Użytkownik AnnaM ziewnął szeroko i rzekł:

> Podobal mi sie mini reportaz
> o szminkach robionych na zamowienie dla indywidualnych klientek. Koszt
> takiego cudenka to 1200 euro. Ech, chanel okazala sie byc tania firma z
> dolnej polki:)

yyyyyyhhhh, omamo /o\ (!!)

A ci, dla których Chanel nie jest firmą z dolnej półki też coś dla
siebie znajdą na tym kanale? :)

Krusz.
pod wrażeniem szminki za 1200 euro.

PS. A jakie ta szminka ma bajery, że tyle kosztuje? To ciekawe ;)

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-08-02 16:52:59

Od: "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> ja dobieram zwykla satka , jest emisja probna:)

na jakiej czestotliwosci zlapalas? ja szukam i nic, a mam aster city.
rowlolegle z tvn style rusza "zdrowie i uroda" polsatu:)

1. Data: 2004-08-02 16:56:24

Od: Claygirl <c...@s...tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua napisał(a):

> na jakiej czestotliwosci zlapalas? ja szukam i nic, a mam aster city.
> rowlolegle z tvn style rusza "zdrowie i uroda" polsatu:)

Ruua, ja też mam astera. I też nie mogę znaleźć. A powiedz mi, czy Tobie
też koszmarnie odbiera TVN Pogoda?

--
Magdalena "Claygirl" Wójcik

1. Data: 2004-08-02 17:04:36

Od: Jakub Slocki <j...@s...net.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Wyczytalem w <celpqi$6os$1@nemesis.news.tpi.pl>, ze k...@g...pl
twierdzi...
|PS. A jakie ta szminka ma bajery, że tyle kosztuje? To ciekawe ;)

Sama chodzi po dzieci do przedszkola, i przywozi do domu z imprezy jak
sie cos pilo :)

--
K.
christianity is the most perverted system that ever shone on man -

1. Data: 2004-08-02 17:04:55

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> A ci, dla których Chanel nie jest firmą z dolnej półki też coś dla
> siebie znajdą na tym kanale? :)

Na pewno:) Ja uzywam inglota a kanal mi sie podobal. Co tam jest, no wiec
- dwie Brytyjki prowadza program kulinarny, ich narodowosc budzi moja
nieufnosc , ale chyba te przepisy sa zjadliwe, babeczki tez sympatyczne;)
- bobas(?) magazyn dla mam i przyszlych mam, wczoraj panie tylko opowiadaly,
co bedzie ; brzmialo obiecujaco
- express do Paryza czyli paryskie butiki ( Polka Aska i jej firma, podobal
mi sie sweterek z krotkim rekawem i dodanymi zarekawkami, na pewno sobie cos
takiego kupie w jakims odpowiednim dla mnie cenowo butiku)
- swiat wedlug..., cykl wywiadow zciekawymi kobietami, wczoraj byla Joanna
Brodzik , Natalia Kukulska, Grazyna Wolszczak
-no to pieknie; uroda prowadzona przez bardzo sympatyczna wizazystke,
niestety, nie pamietam jak sie nazywa:( chyba tez bedzie ta pani mowila o
gimnastyce itd
- w swiecie kobiet goscili tez copeirowcy ( nazwa wymyslona przez ze mnie,
nie bic)

> PS. A jakie ta szminka ma bajery, że tyle kosztuje? To ciekawe ;)

Szminke robi sie dla indywidualnej klientki. Pani patrzy na Ciebie ( Boze ,
jak ona swietnie wygladala! Tez bym tak chciala) , rozmawia i na tej
podstawie proponuje Ci odcien. Robi sie ja recznie, ale najpierw dostajesz
probke. Jezeli Ci odpowiada dokonujesz zakupu. Fluid tez sie tak robi. Pani
miala mierzona kolorystyke twarzy jakas maszyna , ktorej nie znam. Biora pod
uwage typ cery , bo wizazystka powiedziala, ze "ten typ fluidu dla cery
mieszanej jest dla pani odpowiedni" Maja tez biblioteke cieni do powiek,
takie wiele, wiele szuflad z cieniami. Jezeli klientka wybiera cien, to oni
sobie to notuja i nie sprzedaja go innej klientce. Jednym zdaniem, bajer to
wylacznosc.
=====
annaM

1. Data: 2004-08-02 17:07:59

Od: "AnnaM" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <TU.WPISZ.MÓJ.NICK@idea.WYTNIJ.net.TO.pl> napisał w
wiadomości news:celrh9$1nat$1@mamut.aster.pl...

> Użytkownik "AnnaM" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> na jakiej czestotliwosci zlapalas? ja szukam i nic, a mam aster city.
> rowlolegle z tvn style rusza "zdrowie i uroda" polsatu:)

hotbird 11408 Mhz 27500 ks/sv
wzielam pilota , wlaczylam tuner i kazalam mu wyszukac dostepne stacje na
hotbirdzie
=====
annaM

1. Data: 2004-08-02 20:07:21

Od: "Bluzgacz" <b...@p...zigzag.pl> szukaj wiadomości tego autora

"AnnaM" <l...@w...pl> wrote in message

> - swiat wedlug..., cykl wywiadow zciekawymi kobietami, wczoraj byla Joanna
> Brodzik , Natalia Kukulska, Grazyna Wolszczak

Raczej oklepanymi i walkowanymi do znudzenia.....
No prosze ja was: ile mozna? Przeciez one wszystkie co chwile na okladkach
tych tantetnych pisemek wystepuja.....

> takie wiele, wiele szuflad z cieniami. Jezeli klientka wybiera cien, to
oni
> sobie to notuja i nie sprzedaja go innej klientce. Jednym zdaniem, bajer
> wylacznosc.

Normalna tapeta jednym slowem, tyle ze drozsza........
--
Bluzgacz
GG: 5015

1. Data: 2004-08-02 22:27:26

Od: "Nick(i)" <a@.spl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-08-02 19:07, Użytkownik AnnaM napisał:

> hotbird 11408 Mhz 27500 ks/sv
> wzielam pilota , wlaczylam tuner i kazalam mu wyszukac dostepne stacje na
> hotbirdzie

poczytalam co piszecie i zabrzmialo zachecajaco a pozatym bedzie jakas
alternatywa do motocyklowych (ulubionych ) programow do ktorych "zmusza"
mnie moj TZ :)

jak tylko rano jutro przy sniadaniu bede pamietac to tez sprawdze czy u
mnie sie lapie :)
pozdr

Szmpon z odżywką 2w1 + pytanko o chyba zapomniany szampon.
Rozstępy
kosmetyki cinecitta ???????????
[info] Konkurs na najlepsza charakteryzacje
miesnie brzucha