Re: Tabu kazirodztwa.

Data: 2006-04-20 15:20:28
Temat: Re: Tabu kazirodztwa.
Od: "LeoTar" <l...@g...SKASUJ-TO.pl>

Aicha <b...@m...pl> napisał(a):

> A czy człowiek jako gatunek szykuje się do wyginięcia za tydzień?

Dysponuje jednak coraz doskonalszymi srodkami dla samozaglady, i coraz wieksza
grupa spoleczenstw chetnie powiekszylaby swoje arsenaly o srodki dla
samozaglady.

> Jak dobrze pójdzie, to jeszcze niejedną teorię zdąży wymyślić oraz poddać
> ją weryfikacji.

By za jakis czas zastapic ja ponownie teoria "ulepszona"...

> Bo tego niestety brakuje Twojej teorii - jest nieweryfikowalna.

Jak kazda teoria zostanie zweryfikowana przez eksperyment.

> Nikt przy zdrowych zmysłach nie podjąłby sie takiego eksperymentu
> psychologiczno-genetyczno-demograficznego jaki sobie wymysliłeś.

Eksperymenty dokonywane sa w sposob ciagly i nie jestes w stanie zauwazyc gdy
jeden przechodzi w drugi. A poza tym dla dokonania eksperymentu trzeba
wykorzystac te sily,ktorymi aktualnie dysponujemy - nie stworzymy nowej
jakosci bez oparcia sie na juz istniejacej swiadomosci.

> A to dlatego, że nasz gatunek nie dorósł jeszcze do tego, żeby bawić się
> w Boga. Za mało w nas moralności, którą tak się szczycimy.

A ja mysle, ze eksperyment o ktorym zaczelas mowic odbierze kobiecie
przywileje wynikajace z dominacji nad mezczyzna i dlatego tak uparcie
wystepujesz przeciwko. Masz swiadomosc tego jak jest gdy kobieta jest bogiem i
boisz sie sprobowac tego gdy przyjdzie jej dzielic te boska pozycje z
mezczyzna. Dlatego jestes przeciw. Wszystko jest jednak sprawa swiadomosci...

LeoTar
Zapraszam na http://www.geocities.com/leotar/