Re: Tani domek - przykład z życia

From: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la>
Newsgroups: pl.rec.dom
<4cfe0d44$1@news.home.net.pl> <idlst1$25b5$1@news2.ipartners.pl>
<4cfe875f$1@news.home.net.pl>
<4cff618b$0$21003$65785112@news.neostrada.pl> <idnr6e$ele$1@news.onet.pl>
<4cff74e1$0$22814$65785112@news.neostrada.pl> <idnsni$l9m$1@news.onet.pl>
<4cff7cbb$0$21002$65785112@news.neostrada.pl>
<4cff8301$0$20998$65785112@news.neostrada.pl> <ido1rq$92t$1@news.onet.pl>
<4cff8c59$0$22816$65785112@news.neostrada.pl> <ido37v$e1e$1@news.onet.pl>
<4cff9249$0$27028$65785112@news.neostrada.pl> <ido5kv$mvj$1@news.onet.pl>
<4...@n...home.net.pl> <idqhpt$g5t$1@news.onet.pl>
<4d021026$0$22807$65785112@news.neostrada.pl> <idtfia$g84$1@news.onet.pl>
Subject: Re: Tani domek - przykład z życia
Date: Sat, 11 Dec 2010 00:35:51 +0100

news:idtfia$g84$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości

> Do jakiego przestępstwa?

Nie rozumiem czy miałeś na myśli łapówki, czy normalne opłaty. Moja wina, że
nie zrozumiałem.

> Miał tylko napisac ile zapłacił biurokratycznych opłat załatwiając
> pozwolenie na budowe.
> Bo pisał ze kupe kasy wydał na urzedasów więc temat drąże gdyz ja tez
> budowałem i nie przy[pominam sobie jakiś znaczących wydatków/opłat
> z tego tytułu. Mapki kilka stów, kilka dych pozwolenie na budowe i nic
> więcej w tym temacie.

Wydał na urzędasów tyle co napisał oraz (średnia krajowa x 0,19 + ZUS =
prawie 20000 na rok). Mało Ci jeszcze???

> Ja już nawet nie podejrzewam ja jestem tego pewny że zarówno Ty jak i
> Quent gadacie frazesy i sobie teoretyzujecie.

> Tak się Tobie tylko zdaje. Albo będa pod Twoim domem stac i żebrać na
> lekarza, albo Ciebie jakiś zdesperowany ojciec okradnie aby opłacic
> lekarza swojej córce, albo którys kolejny rząd pod naciskiem obywateli
> jednak zapewni im darmowa opieke.

Mogą żebrać. Mój adres: ul. Fredry 4, 68-200 Żary. Zapraszam do żebrania.
Obiecuję nie dać ani grosza. Nie wykluczam skopania dupy w razie złamania
prawa.

> Jaki mit? Kto chce to chodzi prywatnie i płaci a kogo nie stać/nie chce to
> korzysta z państwowej służby zdrowie. Działa ona jak działa ale działa;))

Hehe, jasne...

> Pytania zadawałem Quentowi, odpowiedzi uzyskałem od Ciebie. Czy
> Quent=Werbiński, czy jestes jego adwokatem np?

Zadałeś pytanie na publicznym forum.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/