Data: 2004-01-27 13:30:43
Temat: Re: Telefony "służbowe" (długie)
Od: "segka" <s...@n...pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
Użytkownik "Karolina Matuszewska" <ginger#isp,pl> napisał w wiadomości
news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E109EF893@jplwant0
03.jasien.net...
> In news:bv5i6u$jpe$1@atlantis.news.tpi.pl,
> Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.
pl>
> typed:
[ciach]
niestety w tej
> firmie relacje między pracownikami są pilnie śledzone przez naczalstwo i
> jednostki "nieprzystosowane" do pracy zespołowej są eliminowane...
>
Przystosowanie do pracy zespolowej polega m.in. na tym by przestrzegac
elementarnych zasad kulturalnego traktowania sie nawzajem - nie naleza do
nich telefony w srodku nocy i gadanie o 'duperelach' (takze o sprawach
osobistych, gdy nie jestesmy na stopie towarzyskiej, ani zadawanie pytan
niezwiazanych z zadaniami zawodowymi przez tel. sluzbowy).
Uswiadom to malzonkowi czym predzej, naraza nie tylko Wasz zwiazek ale tez
siebie na niepotrzebna utrate energii - to dopiero jest wysoce
nieprofesjonalne...
Pzdr
Katarzyna
|