Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!

Newsgroups: pl.sci.psychologia
Date: Thu, 8 Aug 2019 17:38:39 -0700 (PDT)
<5d3984c7$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3a31fa$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3d52f5$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3e49fb$0$17364$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3ec79e$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<5d3f56fa$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<5d440475$0$17351$65785112@news.neostrada.pl>
<5d488bf6$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4ab777$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4b0933$0$511$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4c0aeb$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
<5d4cbeb0$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: To dopiero jest ogloszenie spoleczne!
From: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com>

W dniu piątek, 9 sierpnia 2019 02:30:42 UTC+2 użytkownik Izaura napisał:

> Ale, ta 'bzdura o płci', jest fundamentalnym elementem "tolerancji
> represywnej".
>
> http://www.historiasztuki.com.pl/025-00-04-GENDER.ph
p#tol

> [...]
> liberalizację zasad życia społecznego. Przeczucie tej klęski skłoniło
> współtwórcę neomarksistowskiej teorii krytycznej Herberta Marcuse do
> zakwestionowania tradycyjnego pojęcia tolerancji i przedstawienia
> definicji nowej "tolerancji represywnej" uprawniającej postępowe
> mniejszości do reedukowania lub eliminacji konserwatywnej większości.
> Marcuse wprowadził również brzemienną w skutki, nową definicję prawdy
> prowadzącą do subiektywizacji rzeczywistości."
>

> Jak przedstawia sam autor, prowadzi to wprost do: "subiektywizacji
> rzeczywistości" a to już jest dość daleki odlot!

Z tym, że akurat Marcuse uznawał tolerancję klasyczną za represywną w drugą
stronę i tylko delikatnie zasugerował odwrócenie wektora represji.
W końcu i tak Zachodek ma szczęście, bo co by było, gdyby neomarksistom
przyszły do głowy klasyczne represje bez tolerancji?
A tak, oni sobie żyją i dają w sumie było nie było innym żyć, chociaż
z oporami, do których skali prawo mocno ograniczają większości, jednak nie
sobie.